december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
13 veckor! skojar du me mig? då har vi ju skitbråttom!!!
Vet inte ens om vi hinner ju...
Jo de va ju tanken men nu hinner vi ju inte!
Skit, va dumt...
Men vi skickar nog in pappren i alla fall så får vi se hur de går...
...annars får väl ansökan bli klar efter att vi gift oss, inte mer än så...
Åhhh blir så trött på mig själv! Har börjat vela med färgerna igen!
Hade bestämt mig/oss för turkost... Så börjar jag titta på blommor o dyl, å jag visste jui från början att det inte finns några turkosa blommor. (färgade avskyr jag) Å då blir valet vita blommor. Ja.. nä då börjar jag tycka det blir färglöst och kallt. Likaså färgerna på blommorna under middagen - samma sak där. vita dukar, vita servetter, vita blommor! määä, vi är inga "vita" personer alls... lite färg vill vi ha.
Har därför börjat funderar på om man kan ha turkost OCH lila. ?? inbjudningskorten är redan beställda och i stort sett postade å de är turkosa. Det är väl egentligen där problemet ligger - att inbjudningskorten redan är klara och de är i turkost. Annars hade jag nog bara bytt till lila...typ auberginelila. =D Kanske kan göra vigselprogrammen turkosa också? så det går igen någonstans? Eller bryr någon sig EGENTLIGEN om inbjudningskortet är i en annan färg? Suck... blir så arg på mig själv, ett steg fram, två tillbaka...
Idag har vi fått en hel del gjort, det har varit en underbar dag! Jag va på makeupstore för en sminkning (man får ju välja produkter för samma värde som sminkningen och jag skulle ändå handla lite) kul att få lite tips och idéer på hur sminkningen kommer att kunna se ut. Den blev riktigt läcker, frostig och lite vintrig. Min m2b kunde inte titta sig mätt på mig sen och sen va det min tur att inte kunna titta sig mätt på honom för han och vår son provade kläderna som de ska ha och min m2b va det stiligaste jag nånsin har sett. Det blev så bra med de kläderna vi tänkt oss och de va så snälla och hjälpsamma i butiken. Jättekul. Sen hittade vi superfina skor till minsta tjejen (cersia lackskor med lite kilklack och glitter framtill) ni må tro att hon va lycklig när hon fick se dem. Så även ett par finskor till sonen, jättefina de oxå.
Sen vart det en scrapbutik för pyssel till kyrkhäften, dekorationer och festhäften och därefter panduro för ytterligare komplettering... jag som älskar pyssel va i paradiset för en stund ;). Sista stoppet blev rusta och där köpte vi fina medaljongtapeter som vi ska använda oss av som löpare på borden och dessutom hittade vi jättesnygga vita ljusstakar som vi ska ha på honnörsbordet. Tror det kommer bli så fint och det känns så skönt när man kan bocka av saker från listan. Jätteroligt!!
Hur går det för er andra?