december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Lycklig, Jättefint!
Har funderat på naglar. Hur ska ni göra? Ser det biligt ut med vanliga lösnaglar? Jag har ganska korta nagla till vardags. Långa naglar funkar inte med mitt liv känner jag, så att lägga pengar på att göra en ordentlig nagelförlägning känns onödig i vår redan tajta budget..
Har pratat men min bekant som är sömmerska. Hon har lovat hjälpa mig o sy in och lägga upp klänningen :) Annars har det varit ganska lugnt på bröllopsfronten denna vecka. Har en energitjuv som har tagit all min energi :(
Vill nog ha fina naglar tror jag så jag kommer nog att förstärka mina med gele och ha lite pimpad fransk manikyr... har inte bestämt mig än men samlat lite inspirationsbilder! :)
De vita bollarna på borden är gjorda av kaffefilter! Har lovat att göra en steg för steg beskrivning på bloggen men totalt glömt bort så nu när jag kom på det måste den göras :)
Jag kommer göra naglarna! Känner att jag vill unna mig det! Vill verkligen vara fin från topp till tå! Men har hittat en som gör det lite billigare än alla andra! Hat dock problem med när jag ska göra det eftersom jag ska göra tårtorna själv och när de ska täckas kan det bli problem med det! Om man har långa naglar
Vi skulle ju inte boka bröllopsnatten på hotellet men har nu ändrat oss eftersom vi mest troligt köpt hus/ säljer vårt radhus! Kommer i sånna fall flytta 7 dec och vi gifter oss ju 1 dec! Så det blir hotell, vi tänkte beställa upp frukost på rummet och ta sen utcheckning! Funderar även på beställa upp en korg med choklad och nå dricka så det finns då vi kommer dit! Hur ska ni andra göra som har bokat rum, med sånna saker?!
Om minder än 3 månader är jag en gift kvinna Helt sjukt ju! :-O