december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
ÄNTLIGEN!!!!!
Jag är nu fördig med de nedrans festprogrammet! är bara att skriva ut nu och det är sååååå skönt!!
Har även gått igenom allt som är kvar att fixa inför Dagen D, och det visade sig faktiskt vara minimalt med saker kvar vilket är otroligt skönt!!
Fick även veta idag att våra ringar har kommit så dem ska hämtas och det är en toppen kännsla att alla bitar faller på plats
Har ni tänkt ge era tärnor någon sorts gåva??
jag håller på att knåpa ihop halband med matchande örhängen till mina.
Ja, de e svårt att hitta en bra lokal alltså...
Vi hade lite tur, hittade en billig o fin församlingslokal som vi blev lite kära i... o vin o så va inga problem där. Dock e byggnaden ganksa liten så de kommer nog bli hjärtligt trångt, så att säga! Men de e svårt att hitta nåt som passar in på alla kraven man har, de e de!