december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Idag var vi inne på smycka o kikade på ring.
Hittade en som jag blev kär i direkt, men den var i vitt guld å det vill jag inte ha...jag vill ha i rött guld. Det passade dessutom bättre till förlovningsringen.
De hade ingen prisuppgift på den kombon just då...åhhh....vill så gärna veta. Vad tror ni det skiljer i pris på rött vs vitt guld? den i vitt kostar 7890.-
I morgon känns det nästan som dagen D, ska prova brudklänning, beställa brudbukett och boka o prata med frisör & make up.... ska bli sååå kul!
Vad får nu alla betala för håret och smink?! Jag ska betala 1000-1500 för håret inkl prov uppsättning men på många ställen tar det 2500 i vår stad! Sminkningen får jag av en kompis som är utbildad! Men blev nyfiken på hur priserna ligger i andra städer
850 kr i timmen och 950, så den tiden jag fått är upp emot 3-4.000
Ååh va trött jag blir på allt som skiter sig!!! Eller i alla fall krånglar till sig...
Har fått några bakslag och jag har svårt att hålla mig lugn just nu!
Har fortfarande inte hört nåt från fotografen!
Har fått ringarna, men min passade inte! Aah!
Har, såhär drygt två månader innan bröllopet, ingen tårta då hon som skulle hjälpt oss hoppade av!
Vi skulle låna dukar från ett ställe och insåg igår att det finns fem (5!) stycken, inte 20 som vi behöver!
Ja osv osv osv!!!
...Va bara tvungen att dela med mig lite av min frustration!
Kommer ni göra något för er m2b på bröllopet ( vigsel, fest) som tex sjunga låt, läsa dikt mm?!