december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Jag har tänkt att sjunga för min gubbe :) Sjunger väl inte tokbra enligt mej själv, men andra säger att jag gör de, har pysslat med sång hela livet, senaste åren har de mest blivit kareoke, lättåtkommligt och avslappnat :)
Så eftersom det är lite vår grej i kompiskretsen och min bror och jag kör på det mycke, blir det tom kareoke både i kyrkan och på festen, kommer bli kanon. Och Bror som jobbat som kareokevärd får hålla i dom trådarna, med lånade grejer av vår favvovärd, blir askul tror jag hihi
Visste dock inte att låten jag tänkt sjunga var så vanlig på bröllop, men tröstar mej med att det vet inte dom som kommer heller ;)
Tänkte sjunga Utan dina andetag med Kent :)
Jag älskar utan dina andetag, den har legat på topp 5 när vi valde låtar! Jag sjunger och ska nog spela in en låt till honom! Har funderat på the story, den passar så bra in! Kommer nog inte fixa sjunga live, kommer stört gråta
Blir någon slags video till
Åh va kul att ni planerat att göra sånna fina grejer till era blivande män, det kommer ju uppskattas massor inte bara av brudgummen utan oxå av gästerna, inte ett öga torrt! :)
Hade önskat att jag klarade av att sjunga Nån Som du för min man men klarar nog inte det varken känslomässigt eller röstmässigt, blev mer sugen på att sjunga något kul men ändå passande som Hallonfrossa skrev, det låter som något som skulle passa mig...
Teza, låter ju jättekul med kareoke, blir nog hellyckat!!
lycklig01, häftigt att spela in en låt med video till - låter oxå jättekul, med tanke på att det kan bli för känslomässigt ohc nervöst en sådan dag och då är det ju skönt att ha kunnat spela in den innan...
En annan sak jag planerat att göra vilket visserligen min blivande vet om är att jag ska göra ett bildspel på oss, på bilder från när vi va små fram till nu tid och med passande musik till, musiken gör så mkt till, stämningsfullt på de stämningsfulla bilderna och rolig och passande musik till de lite mer galna bilderna ;)... måste nog ta tag i detta nu - det svåra är att jag har FÖR MÅNGA bilder att välja mellan till mig medan min stackars blivande man har jättefå och rätt dåliga gulljusa bilder... svårt!
Igår filade vi på bordsplaceringen, innan vi började tyckte jag att det va skitsvårt och förstod inte hur vi skulle klara ut det men sen gick det rätt bra i alla fall... självklart kommer det behövas göra justeringar längre fram men ändå skönt att ha gjort en preliminär :)
Halloj tjejer. Har varit lite off den senaste veckan. Ägnat mig 100% til barnen istället, hittade inte insperationen eller orken till något som har med bröllopet övh. dock börjar jag känna mig lite stressad det är ju bara 2,5 månad kvar! Så jag måste väl ta tag i det..
Minuz, Vad fin klänningen var! Är du nöjd? Is this the ONE??
Lycklig01, Vad fint pyssel du har gjort..
Fremm, ja det här med vikten. det går åt H-vetet just nu! Hittar inte insperationen till o räkna PP varje dag. Har gått upp i vikt de senaste 2 veckorna så skärpning nu! Dock har jag kommit iväg och tränat en del
Teddy och Smulan, Vilka bakslag ni har stött på! Hoppas det löser sig snart ♥
* Vi var iväg igår och skule köpa skor till dottern så jag passade på och leta lite till mig själv men hittaden inget :(
* Förra helgen var vi o titta på kostym till m2b. Köpte ingen men han har väl i stort sett bestämt sig, men ska väl gå igenom det med sina marsalker..
* Hade tänkt bestäla ringarna förra veckan, men m2b ville fundera lite på inskriptionen i min ring. Vad skriver ni? I hans ring ska det stå "Mot stjärnorna till evigheten" (Hoppas bara det får plats :P)
* Ska beställa underkjol i veckan tänkte jag, sen ska väl jag och syrran ta oss iväg o kika på lite underkläder och fortsätta leta skor.
* Har även litat upp mönstret til manteln jag ska sy så nu ska jag bara hitta tyg til det
* Velar fortfarande om stolsöverdrag.. Vill så gärna men budgeten är ju redan spräkt.. Samtidig köper man de begnat så kan man ju sälja de vidare sen så det blir ju ett utlägg men man får ju igen pengarna sen.. Suck vet inte.. Lokalen i säg är ju ljus och fin och stolarna är ju "okej" Vad tycker ni?
vinterfrost, härligt att du är tillbaka och hoppas att inspirationen till bröllopsplanerandet är tillbaka oxå! :) Verkar som du fått en hel del gjort oxå! Härligt!
Näe det är inte lätt med kilona men vi får kämpa på, har räknat ut att om jag är duktig som kommer jag lyckas gå ner iaf 6 kilo till bröllopet och det skulle göra stor skillnad så jag ska kämpa på igen nu... har stått still i 2-3 veckor nu...
Lokalen är ju superfin, ljus som du beskriver, fina golv och stolarna neutrala... tycker inte att du behöver stolsöverdrag i denna fina lokal men jag vet hur du tänker, jag kan heller inte riktigt släppa tanken på stolsöverdragen även om jag så gott som gjort det nu, kommer inte ens ihåg hur våra stolar ser ut och de är säkerligen inte fina som era på bilden... men så tänker jag så här att det är vintermånad, mörkt och med massa mysbelysning... så vem (mer än jag) tänker på stolarna? Klart man lägger märke till om man har stolsöverdrag men jag tror inte folk tänker på att man INTE har det... när jag tänker efter har jag inte varit på något bröllop med stolsöverdrag (så för den delen hade det ju varit kul) men jag minns inte heller hur stolarna såg ut om de va fina eller fula... tänker med på dukning och om maten va god och festen va trevlig... min m2b tycker jag ska släppa det ohc lägga båda tiden och pengarna på något viktigare och jag vet ju att han har rätt men ändå svårt att släppa... han säger att jag kan få ha en vit stol om jag vill ;) men att fokusen ska ju vara på mig och inte några stolar... han är så fin min blivande man - han sätter perspektiv på saker och ting och jag rättade honom att fokus ska ju va på oss inte bara mig och så kan man ju pynta med en massa annat rolig vilket jag ska göra så det blir nog inga överdrag för vår del... :)