• Beccastina

december brudar 2012, var är ni?????

Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

• Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Fremm

Har pysslat lite jag med... har gjort dessa brosch"blommor" som jag ska dekorera brudbuketterna med... :)

• Fremm

Och så har jag dekorerat 22 blockljus enligt dem på bilden... :)

• Minuz

just det. min känning sitter fast i tullen sedan förra veckan. hmm står att den är lagrad vad det nu innebär...... men jag vill ju ha den....

• Fremm
    Minuz skrev 2012-09-11 09:20:36 följande:
    fremm - super snygg frisyr
    Tack, ja jag gillar den - gillar även hårfärgen! :)

Typiskt att din klänning sitter fast i tullen - har du ringt och pratat med tullverket om varför och hur du gör för att lösa ut den?
  • Minuz

jaha....... min vanliga otur då!
    Klänningen sitter fast i tullen. det blir dyrt........ men vet inte hur dyrt ännu! adm.avg 220 kr + tull +moms. Och inte gick det att ljuga om vad jag gett då de vill ha kvitto. :o(

• teddy

Usch ja, lite stressad e man allt men man får nog tänka på alla småsaker som blir klara under tiden lixom... man sitter ju inte still o gör ingenting! :P

Hoppas de löser sig me din klänning minuz!!! 

O ja, nu blev ja stressad ang hotell me! måste kanske ringa o boka nåt nu!
    ...Annars vet jag faktiskt inte va jag kan göra för tillfället! 

• Fremm

Jag har suttit och filat lite på framsidan till festprogrammen samt kyrkprogrammen, känns skönt att har gjort färdiga layouter även om alla texter och sånt inte är spikade...

Vet faktiskt inte heller vad jag ska pyssla med härnäst... har beställt silkespapper för att försöka mig på sånna där pompombollar... :)

• vinterfrost

Minuz, Hoppas verkligen att det är the one and only nu! och att du får loss den snart!

Idag kom nya nummret av allt om bröllop ut, så ni kan gissa vad jag ska göra ikväll med en kopp te och tycka-synd-om-mig-själ-för-att-jag-har-en-förkylning-och-inte-kan-åka-och-träna haha

• Fremm
    vinterfrost skrev 2012-09-11 16:16:58 följande:
    Minuz, Hoppas verkligen att det är the one and only nu! och att du får loss den snart!

Idag kom nya nummret av allt om bröllop ut, så ni kan gissa vad jag ska göra ikväll med en kopp te och tycka-synd-om-mig-själ-för-att-jag-har-en-förkylni ng-och-inte-kan-åka-och-träna haha
    Åh har allt om bröllop kommit ut, då vill jag nästan sticka till närmsta tidningsombud på stört... köpte ju bröllopsGuiden förra veckan och där stod det en massa bra, mysigt att läsa tidningar tycker jag...

Krya på dig vinterfrost!
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????