• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Mrs S 2012
    blackopal skrev 2012-04-25 09:22:35 följande:
    Jätte fin! Hade passat snyggt med ett vitt pärlhalsband till eller ett strasshalsband med vita pärlor :)
    Tack! Jag provade även med ett pärlhalsband, så det blir det till :) Men på den bilden syntes inte hela klänningen!
  • SaJo1981

Ja då lägger jag upp en bild på mig i min klänning här jag med=) vi gifte oss 23 juli förra året och jag är riktigt såld på Jane Austen (om det inte syns) så en väninnan har sytt upp klänninge från scratch till ett mönster jag köpt!

• SannaV

Först och främst.. Gud va vackra alla är i sina klänningar! :)

Jag har äntligen hittat min klänning. Den är lite för lång och jag behöver bli av med några kg men annars är jag helt förälskad i den. :)
  • M040812J
    SannaV skrev 2012-04-25 22:24:04 följande:
    Först och främst.. Gud va vackra alla är i sina klänningar! :)

Jag har äntligen hittat min klänning. Den är lite för lång och jag behöver bli av med några kg men annars är jag helt förälskad i den. :)
    Vacker! Fint att den var formad som ett hjärta över bröstet! Jättefin!!
  • Chicita

Alla är jättefina i sina klänningar...
    Det roliga är att jag har sett en del klänningar av modeller som jag direkt ogillar egentligen. Men när man ser dom i verkligheten på en riktig och oretucherad person så ser dom helt annorlunda ut SkrattandeSolig 

Den här tråden var en jättebra idé Solig 

• SannaV
    M040812J skrev 2012-04-25 22:24:51 följande:
    Vacker! Fint att den var formad som ett hjärta över bröstet! Jättefin!!
    Tack. :) Ja, det var en av sakerna jag verkligen gillade med den.
  • M040812J
    Chicita skrev 2012-04-25 22:32:42 följande:
    Det roliga är att jag har sett en del klänningar av modeller som jag direkt ogillar egentligen. Men när man ser dom i verkligheten på en riktig och oretucherad person så ser dom helt annorlunda ut SkrattandeSolig 

Håller med!
  • camillaasell

Jag håller helt med. Jag hade absolut inte tänkt mig att ha en sån klänning som nu hänger här hemma men när den åkte på lite motvilligt var den så perfekt för min kroppsbyggnad :)
    Det blir inte alltid som man tänkt sig 
  • blackopal

Jag håller helt med!! :) 
    Men det underbara är hur perfekt varje klänning är för var och en.
    Jag hade kanske inte passat i någon annans och den kanske inte i min. :)
    Jag hade tänkt mig en vacker skapelse i spets och vid kjol först.
    Först och främst satte priset stopp då jag inte hittade någon fin i min prisklass,
    men sedan provade jag lite olika chiffongklänningar och då vad jag fast.
    Hittade sedan "min" klänning och älskar den men kan inte låta bli att sukta efter andra ändå. =p

• blackopal
    Lebendig skrev 2012-04-25 14:08:45 följande:

Det här är min klänning från Nixa. Ska ha slöjan men min går bara ner till golvet. Har inte riktigt rätt BH under...och axelbanden ska kortas lite så jag ska få lite bättre lyft. 
    Jätte vacker! Jag gillar detaljerna under bröstet. :) Och vilken underbar slöja!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D