• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Chicita
    lisskulla skrev 2012-04-17 13:30:06 följande:
    NU ÄR JAG NYFIKEN på vad ni säger. Detta är en sneak peak från skräddarens provrum. Bysten har nålar i sig, och den skall bli 50-talslängd, strax nedanför knät.
    Ser jag oerhört fet ut? (nu vet vad ni skall svara på den flickor...)
    Jättefin Skrattande
    Du tänker på att spara lite längd ifall du ska ha underkjol till den också va? Annars kan den bli för kort när den lyfts av underkjolen Glad
  • Fangoria

Moonias: Guuud vilka drömklänningar!! Fantastiska!

lisskulla: Superfin klänning, kommer nog bli jättesnyggt med 50-talslängd! =) Ska du ha mer vidd i kjolen då också (underkjol eller så)? Fast den var iofs superfin iallafall!

• moonias
    Imke1977 skrev 2012-04-17 08:23:40 följande:
    Jösses vilka vackra klänningarm båda två. Helt otroligt Dom satt båda som ett smäck på dig. Vad är det för strl på den du ska sälja?
    Den jag ska sälja är storlek 34/36. Jag brukar ha 36 men kommer i även denna ;), det är korsettsnörning och sen dragkedja/knappar utanpå så man kan ställa in/ut den lite :).
    Linda L skrev 2012-04-17 14:02:25 följande:
    moonias,
    Herreguuuuuud va fin din klänning är! speciellt bakifrån! wiiieee!
    Grattisgrattis, vart beställde du denna?
    Beställde från Landybridals (Kinasida). Tog nästan 2½ månad från beställning tills den var framme.

Tack alla ni som tycker att den är fin, är SÅ nöjd med den! :D Nu ska  jag bara komma på hur jag ska släta ut alla skrynklor (får inte riktigt plats i badrummet för ångning) och var jag sen ska hänga den :S. Den är låååååång med sitt släp!
  • lisskulla

jag fick med en helt vansinnig krinolinliknande underkjol (fattar ej varför) men kanske nån underkjol...? Vi får se.

Ungarna har sjukt kul med underkjolen. ;.)

• Meeru

Idag är det 19 månader sedan jag gifte mig. Nu sitter jag hemma och får knappt röra mig i väntan på bebisankomst. Så jag hänger på Bröllopstorget och tittar på fina bilder av klänningar, skor, pyssel och annat kul.

Så här såg min brudklänning ut. Får kanske ha som mål att kunna komma i den igen på tvååriga bröllopsdagen!

• LillaEllan
    Meeru skrev 2012-04-18 12:19:13 följande:

Idag är det 19 månader sedan jag gifte mig. Nu sitter jag hemma och får knappt röra mig i väntan på bebisankomst. Så jag hänger på Bröllopstorget och tittar på fina bilder av klänningar, skor, pyssel och annat kul.

Så här såg min brudklänning ut. Får kanske ha som mål att kunna komma i den igen på tvååriga bröllopsdagen!

Grattis till bebis :)

• Fangoria

Äntligen fotat min klänning. Varit hos min bästa vän som är frisör idag, på salongen där hon jobbar, och ljusat upp håret lite. Kommer bli lite ljusare innan sommaren också, och huden får förhoppningsvis lite mer färg ;o) . Vi testade också lite känslan för frisyren jag vill ha, inte så som här, kommer ha löshår, blommor, pärlor och fläta också. =) Jag gillar denna klänning skarpt, att den är så enkel men fin, hade först en annan med ärmar och pärlbroderier och släp, men denna känns mer jag. =)  

• Lillan

I flera veckor har jag varit inställd på att jag skulle beställa en "kinaklänning". Jag har lagt ner timmar och många kvällar genom att söka på nätet och läsa om andras erfarenheter här på bröllopstorget. Till slut bestämde jag mig för att det var bäst att besöka en fysisk butik, självklart bara med syftet att hitta rätt modell för mig, och sedan beställa en kopia från Kina.

Jag var och provade en klänning igår som jag föll pladask för och idag har jag varit och köpt den! Lyckan är total Glad Det blev ett par tusen kr mer än jag hade tänkt mig, men det var den värd tycker jag!

Har inte fotat mig själv i den än, men hittade en klänning som var väldigt lik.
    Dock köpte jag inte en gul, utan i ivory ;) och sen har den en ryggplatta också...

• daniiel
    Lillan skrev 2012-04-18 22:43:20 följande:
    "TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
  • Lillan
    daniiel skrev 2012-04-18 22:48:43 följande:
    "TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns."
    Ooops! Det missade jag. Sorry, någon får gärna ta bort mitt inlägg. Eller kan jag göra det själv?
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D