• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Linda L

Hm... skulle citeta green?s klänning

• JennyMaria
    Cicci90 skrev 2012-04-13 08:56:17 följande:
    Vad kul! Har du lagt upp någon bild på dig i den?

Tack så mycket! :D
    Noop, den hänger kvar i butiken jag köpte den och får göra det till några dagar innan den ska användas =) Ska göras lite ändringar och läggas upp en del, är inte så lång =)
  • paet
    Green skrev 2012-04-15 18:58:05 följande:
    Nja, den var snygg från sidan och bakifrån på dig men som du ju har märkt så blev det en väldigt osmickrande/obefintlig midja framifrån.
    Surt Rynkar på näsan
    Det är nog för att jag ser lite ut så just nu. Födde en son för bara tre månader sedan så. Får nog dra åt mer i midjan, sedan kanske kroppen har återhämtat sig ytterligare i Juli.
  • Fangoria
    paet skrev 2012-04-15 17:59:47 följande:
    Lovade bilder när jag har den på mig :)

Ser bara ut som att jag inte har nån midja nu hahah!

Väldigt fin klänning!!! Tycker den sitter bra.
  • paet
    Fangoria skrev 2012-04-16 13:59:59 följande:
    Väldigt fin klänning!!! Tycker den sitter bra.
    Tack vad snäll du är Hoppas bara man hinner få någon midja tills sommaren! Då kommer den nog bli ännu bättre.
  • 201206

En ganska kass bild på min klänning som verkligen inte gör den rättvis. Den är lite stor nedanför höfterna men det ska snart rättas till :)

• moonias

Beställd från Landybridal i början på februari, kom idag :). Skrynklig efter att han legat i en låda som var 40*40*30cm stor typ men väldigt vacker ändå!

Frammirån med släpet upphängt bak.

• moonias

O så tryckte jag på fel knapp.... Fler bilder:

Bakifrån. Den vackra kanten längst ner fram fortsätter hela vägen runt, syns inte bak på bilderna.

Och så från sidan med släpet upphängt :)

• moonias

O detta är inte MIN brudklänning utan en Maggie Sottero Maryanne som jag köpte för ca 2 veckor sedan om ifall att kinaklänningen inte blev som den skulle... Visar den ändå eftersom det är en klänning på en vanlig människa ;). Kommer sälja denna då kinaklänningen var mer JAG, bilderna gör den verkligen inte rätta, det var ett jättesvårt val att välja mellan dem.....

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D