• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Chicita
    Lillan skrev 2012-04-18 22:53:31 följande:
    Ooops! Det missade jag. Sorry, någon får gärna ta bort mitt inlägg. Eller kan jag göra det själv?
    Det du kan göra är att anmäla ditt inlägg så plockar en moderator bort det (tryck på röda symbolen med en hand och förklara att det blev fel)
  • Lillan
    Chicita skrev 2012-04-18 22:58:47 följande:
    Det du kan göra är att anmäla ditt inlägg så plockar en moderator bort det (tryck på röda symbolen med en hand och förklara att det blev fel)
    Tack! Gjort det nu. Var visst lite för ivrig i min klänningslycka, men jag återkommer med mina egna bilder om nån dag ;)
  • Chicita
    Lillan skrev 2012-04-18 23:00:34 följande:
    Tack! Gjort det nu. Var visst lite för ivrig i min klänningslycka, men jag återkommer med mina egna bilder om nån dag ;)
    Det ser vi fram emot SkrattandeSolig
  • Jane

Här är min klänning (var tvungen att kapa av mitt huvud så att man kan se en lite mer detaljerad bild av klänningenGlad). Jag är jättenöjd med den! Jag måste bara tappa några centimeter vid rumpan och höften för att den ska sitta bättre. Men det hade jag ändå tänkt så det blir ingen match. "Boleron" de sydde som jag hade tänkt att ha till klänninen blev nästan en katastrof. Det syns att de har lagt ner mycket tid på den men den är i helt fel modell och de har sytt den som en tröja fast den skulle ha varit öppen på framsidan. Så den kommer jag inte använda, kanske låter jag sy upp en likadan på annat håll eller så beställer jag en helt annan modell.
  • Imke1977

Jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Att få se alla i sina klänningar och alla är såååå vackra  Blir glad när jag tittar på alla bilder

• Chicita
    Imke1977 skrev 2012-04-19 08:36:53 följande:
    Jag måste bara säga att jag älskar den här tråden! Att få se alla i sina klänningar och alla är såååå vackra  Blir glad när jag tittar på alla bilder
    Precis Solig
  • Lillis82

Här är jag i min klänning Glad släpet är lite längre och syns inte så bra på den här bilden.. men man ser lite av ryggen i spegeln bakom. Just nu är den lite stor.. skall sys in ca 3-5 cm i midjan.. Va tycker ni?

• Chicita
    Lillis82 skrev 2012-04-19 10:17:30 följande:
    Här är jag i min klänning Glad släpet är lite längre och syns inte så bra på den här bilden.. men man ser lite av ryggen i spegeln bakom. Just nu är den lite stor.. skall sys in ca 3-5 cm i midjan.. Va tycker ni?

Jag tycker att den var jättefin, men jag har lite svårt för modellen på axelbandet.
    Jag tror att jag skulle gilla det bättre om det satt närmare mitten av ryggen på baksidan om du förstår hur jag menar.
    Nu tycker jag att det ser ut som om du har tappat ett axelband.
    Men det är bara en väldigt liten detalj på en annars fin klänning som passar din kropp jättebra Glad 
  • Avellana
    camillaasell skrev 2012-04-19 10:48:04 följande:

Här är min klänning :)
    Den var verkligen jättefin på dig, du ser nöjd ut!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D