Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Walk a mile!

Oniq skrev 2012-06-18 20:48:14 följande:
    Man vill ju få bort sladdret. Det eviga och envisa sladdret...
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Då ska du fortsätta träna styrka, men hoppa över dieten Flört
    -------------------------------------------------------------------

Nu blev det en lite längre promenad. Ingen superlång. Men ändå... längre än vi kunnat gå på ett tag i det här eviga regnandet.
    Ca  30-40 minuter i alla fall och rätt bra promenadtakt även om vi ju fick stanna för att "läsa tidningen" lite då och då.
  • Chicita

Blev en lite längre promenad i dag än jag planerat. Hunden ville hämta sin kompis så det gjorde vi och så blev det en ca 40-minuters promenad istället för den snabba rastning jag hade planerat. Så nu är vi nöjda båda två Glad
    Ok det är inte ett maraton liksom, men det är andra dagen på raken som det blev en längre promenad än jag planerat. Så det är bra Glad

• Chicita

Och här sitter jag nu och knaprar på en rabarberstång *hihi*
    Ok jag måste ha lite socker för att klara av surheten. Men det är ändå otroligt mycket nyttigare än godis Skrattande 

• Chicita
    snowstars skrev 2012-06-19 20:19:28 följande:
    Ville ha en "gilla-knapp" här och bara gilla inlägget men det gick inte ;)
    hehe.. ja det har jag också saknat ibland. Men en tummen upp funkar ju rätt bra det med Solig
  • Chicita

Ska fortsätta med min medeltidsklänning i dag, håller på att fållar upp den nu och sen ska dekorbanden på och infodringen vid halsöppningen måste sys ner.
    Så behövs det tvättas och packas inför en helg hos svärföräldrarna Glad 

• Chicita
    Oniq skrev 2012-06-21 13:45:21 följande:
    Nåja, har i alla fall galet ont i rumpan och inbillar mig att den sakta men säker försöker kämpa emot tyngdlagen lite.
    haha... Oj det här gjorde min dag Skrattande
  • Chicita

Oh jösses vad mätt jag är nu. 
    Det känns som om vi har ätit konstant hela helgen (sen torsdags kväll).
    Det blev en macka och ett glas oboy nu när vi kom hem och så ville maken ha kaffe... Jag orkade en halv kopp sen var det stopp Oskyldig 

Men vi har gått mer än vi brukar samtidigt. Så vi får väl se vad vågen säger i morgon bitti

Hoppas alla har haft en bra midsommar i alla fall oavsett vad ni har gjort 

• Chicita
    sofiasmamma skrev 2012-06-25 00:23:35 följande:
    Oh ja, jag gifte mig!! :)
    Grattis Solig
  • Chicita

Nu är jag trött på vädret.
    Jag får ju sån huvudvärk när det är lågtryck så jag blir inte så sugen på att ställa mig på bandet heller Obestämd 

Denna vecka ska jag hoppa in och städa torsdag till söndag på hotellet i alla fall. Så då får jag lite betald motion så att säga Flört 
    Och så var jag på anställningsintervju för Zizzi som ska öppna en ny butik i grannstaden och dom vill ju gärna att deras personal har lite kurvor så dom kan visa upp kläderna dom säljer. Och det säger jag inte nej till, jag älskar deras kläder Solig 
    Så nu håller jag tummarna 

• Chicita
    snowstars skrev 2012-06-26 20:24:44 följande:

Själv är jag så trött när jag kommer från jobbet att jag inte orkar nånting när jag kommer hem.. Tur att jag går mycket i jobbet jag har i alla fall.. Men det dåliga samvetet ligger och gnager lite, faktiskt.

Håller tummarna för dig Chicita :)

Tack Skrattande

Ska vi lova varandra att ta en kort promenad i morgon i alla fall? Spelar ingen roll om det är 10 minuter, men bara att vi bestämmer oss för att vi faktiskt gör något (det kan vara att parkera bilen lite längre från affären när vi ska handla eller nåt bara)
Svar på tråden Walk a mile!