Ngn mer med sk tebröllop eller liknande?
Vi vigs maj 2013. Vi ska ha sk tebröllop, någon mer med liknande upplägg?
Vi vigs maj 2013. Vi ska ha sk tebröllop, någon mer med liknande upplägg?
Vad är er budget?
Vi har ingen budget men tror att det kommer landa på omkring 75 000, exlusive bröllopresan. Jag har sprata till mitt bröllop sedan jag var 15, vilket gett mig 6 år på att spara så det har blivit endel, visserligen har jag tjuvat lite eftersom jag studerar på universitet men det mesta var kvar när han friade
Ska ni ha bordsplacering?
Nej, vi tänkte att det blir kanske lite "konstigt" eftersom själva konceptet är väldigt avslappnat, så folk får sätta sig vart de vill Ska ni ha bordsplacering?
Tror vi kommer ha det
Igår hade vi bröllopssnack och bestämde oss för kak- och tårtbuffe
Vi kommer ha bordsplacering. Mycket för att vi vill kunna "blanda" våra vänner, dom kommer nog träffa på varandra i framtiden så vi tänker att det är väl lika bra att dom får lära känna varandra redan nu
Vi har kommit upp till 67 vuxna och 16 barn. Men räknar på ett bortfall på kanske/minst 13 stycken på grund av långa avstånd. Hur många kommer ni bjuda?
Om alla kommer blir vi 40 vuxna 8 barn. När vigs ni?
Vi har bjudit 100 och de flesta verkar komma
Den 29/9 har vi preliminär bokat. Som det ser ut nu så blir det det datumet Ni då? Har ni kommit långt i förberedelser? Funderat på kaksorter?
Det gör jag. Det gör jag nog annars också men nu har jag ju en bra orsak till att göra det, inte bara att jag är fikasugen