• Linda L

Vart har ni köpt era vigselringar??

Hej allihopa!

Vi (jagTungan ute ) kollar lite på ringar och jag blir helt yr... haha!
    Det  kan skilja tusenlappar hos olika butiker/sidor  för samma ring!!!

Så snalla, hjälp mig, och varandra, och tipsa här om vart ni köpt/ ska köpa era vigselringar!

Lägg gärna upp bild och info om ringen/diamanterna, och priset om ni villFörvånad

Hur mycket budgeterar ni för ringarna?

Tack! Mvh/L
  • Svar på tråden Vart har ni köpt era vigselringar??
  • Linda L

tack AnnL!

Glad 
    När ska du gifta dig och var i världen??

• ElinFalk85

Vi har köpt våra från titanringar.com
    min har blå diamant och hans en svar. sååå fina!!
    vi hade budgeterat 5000kr men det blev 7000. nåja de ska ju sitta på fingret resten av livet så varför inte.

• paet

Jag köpte min på hedbergsguld.se de var jättesnabba! Beställde förra Söndagen. Inte igår utan den innan. Och fick den klar och graverad i Fredags! Kanske lite suddig bild. Hoppas den duger

• paet

Glömde priset! 5998kr för själva ringen. 0,06 diamanter och 65kr för skrivstilsgraveringen.

• DiamondLinda
    Linda L skrev 2012-04-17 13:02:21 följande:
    Hej allihopa!

Vi (jagTungan ute ) kollar lite på ringar och jag blir helt yr... haha!
    Det  kan skilja tusenlappar hos olika butiker/sidor  för samma ring!!!

Så snalla, hjälp mig, och varandra, och tipsa här om vart ni köpt/ ska köpa era vigselringar!

Lägg gärna upp bild och info om ringen/diamanterna, och priset om ni villFörvånad

Hur mycket budgeterar ni för ringarna?

Tack! Mvh/L
    Jag har beställt min ring från www.purelydiamonds.co.uk/ och är såååå nöjd!!!! Jag älskar den verkligen och servicen från företaget var kanon! Lycka till!

• AnnL
    Linda L skrev 2012-04-23 14:41:21 följande:
    tack AnnL!

Glad 
    När ska du gifta dig och var i världen??
    Jag gifter mig 21/7 i Luleå, bara tre månader kvar!! :) När är det dags för dig?
  • sabz

Min förlovningsring ska förminskas och det ska sättas i diamanter då det missades när vi beställde ringarna inför förlovningen. Nu när vi ska gifta oss så beslutade vi att jag såklart ska ha ringen jag ville ha när vi förlovade oss och en alliansring. Så igår så lämnade jag in ringen och beställde även en alliansring.

Har varit till ett antal guldsmedar runt om i stockholm och den vi fastnade för var Smycka i Farsta. Väldigt proffisionella och de vet vad de gör. Rimliga priser har de också. Kan tillägga att vissa guldsmedar skulle ha över 10k för att sätta i diamanter, ungefär lika mkt för att köpa en ny ring.

Nu väntar jag med spänning för att se hur mina ringar kommer se ut ;D

• SofiaLarsson

Älskar mina ringar och att se allas här inne!

Mina ringar är köpta hos en guldsmed i Liljeholmen faktiskt.

Fick jätte bra service, han pratar engelska och är jätte trevlig verkligen!
    (Jobbar även två tjejer där så ville man kunde man prata svenska med dem)

Var runt på en del olika ställen med fastnade för deras hjälpsamhet och engagemang, jätte nöjd!

www.michaelodwyergoldsmith.com

• marielleangelina

Köpte från Vigselbutiken, fast inte på nätet utan jag åkte till deras butik i Ängelholm.
    Är mer än nöjd faktiskt, de har de bästa priserna jag hittat och servicen kan man inte klaga på.

Köpte en Schalins Passion 237-2,5 2.14 för ca 7 400 kr.. jag har kollat runt i min egen hemstad efter pris på samma ring och fått höra att den kostar ca 10 500 kr här.

Svar på tråden Vart har ni köpt era vigselringar??