• Linda L

Vart har ni köpt era vigselringar??

Hej allihopa!

Vi (jagTungan ute ) kollar lite på ringar och jag blir helt yr... haha!
    Det  kan skilja tusenlappar hos olika butiker/sidor  för samma ring!!!

Så snalla, hjälp mig, och varandra, och tipsa här om vart ni köpt/ ska köpa era vigselringar!

Lägg gärna upp bild och info om ringen/diamanterna, och priset om ni villFörvånad

Hur mycket budgeterar ni för ringarna?

Tack! Mvh/L
  • Svar på tråden Vart har ni köpt era vigselringar??
  • Linda L
    Glad

Tack så hemskt mycket alla brudar, för att ni delat med er av era ringar och erfarenheter!

Jättefina ringar allihopa! Skönt att ni känner er nöjda, skulle vara skräck att förhasta sig och ångra sig..

Har några favoriter, får se hur vi gör :) de e ju så fruktanstvärt roligt att titta på andras och bli inspirerad!

AnnL;
    Åh va spännande det är ju inte så långt kvar! GRATTIS och hoppas planeringen går smärtfritt :)
    Vi gifter oss i jönköping 2013, vår/sommar! 
    Blir ett stort bröllop så vi fick vänta tills nästa sommar för att kunna få exakt det vi vill ha till stora dagen Hjärta

• Linda L
    ElinFalk85 skrev 2012-04-23 14:48:56 följande:
    Vi har köpt våra från titanringar.com
    min har blå diamant och hans en svar. sååå fina!!
    vi hade budgeterat 5000kr men det blev 7000. nåja de ska ju sitta på fingret resten av livet så varför inte.
    Häftigt med färgade stenar!
    Ja alltså, som sagt så ska man kolla på ringen varje dag i resten av sitt liv så då får det kosta lite tycker jag :) 
  • Linda L
    paet skrev 2012-04-23 15:29:57 följande:
    Jag köpte min på hedbergsguld.se de var jättesnabba! Beställde förra Söndagen. Inte igår utan den innan. Och fick den klar och graverad i Fredags! Kanske lite suddig bild. Hoppas den duger

Jättesöt!!
  • Linda L
    DiamondLinda skrev 2012-04-25 00:13:30 följande:
    Jag har beställt min ring från www.purelydiamonds.co.uk/ och är såååå nöjd!!!! Jag älskar den verkligen och servicen från företaget var kanon! Lycka till!

ÅÅÅh, va fin! jag är också ute efter nåt sånt! men är så fundersam på om man inte fastnar i kläder och sånt med ringen när den sticker upp så?
  • annelie1981

Jag köpte min ring på sefina.se för 3200kr samma ring i butik ordinariepris 11999kr

• Linda L
    annelie1981 skrev 2012-04-27 19:25:59 följande:

Jag köpte min ring på sefina.se för 3200kr samma ring i butik ordinariepris 11999kr

Tack för tipset, ska absolut kolla där! tjusig ring du hittat Solig
  • thessan

Vi har hittat våra ringar på hallbergs. Så trevliga här i Sollentuna.

• Linda L

Ok, va bra. det är ju viktigt med rätt bemötande vi tänkte åka en runda snart till olika guldbutiker och då svänger vi nog in där tack för tips!!

• car1021

Jag beställde min från Tyskland. Det är en vitguldsring med diamanter: Den ser ut såhär:

• Linda L

Snygg!! vill också ha vittguld, men det håller ju inte lika bra?

Svar på tråden Vart har ni köpt era vigselringar??