• blackopal

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Tänkte jag skulle starta en tråd där man kan lägga upp sina inspirationsbilder man har för sitt bröllop så att man får en känsla av hur det kommer se ut. =)
    Gärna bilder på detta:
    Din brudklänning (Helst på dig själv!)
    Dina accessoarer
    Dina skor
    Din bukett
    Din ring
    Ditt hår
    Mannens accessoarer (Slips, fluga, kravatt mm) 
    Brudföljets kläder om du har detta
    Plats för vigsel (Behöver bara vara en inspirations bild av hur du tänkt att det kommer se ut)
    Din tårta
    Andra inspriationsbilder på dukning mm 

Detta kanske kan hjälpa att man får se helhelen av en planering så man kan plocka inspiration av varandra.
    Hjälpas åt att lägga till/plocka bort vissa detaljer mm.
    Vi kanske inte borde lägga in för stora bilder om det nu blir många.
    Någon som är på? :)

• Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!
  • Loveit
    FruStendahl skrev 2012-07-16 22:55:25 följande:
    Jag bara älskar min brudklänning, det är den första jag provade och jag blev alldeles tokkär! är lite sugen på att ha ljusrosa skor men gubben blir väl galen om jag byter skor igen, haha! ;) nu är det mindre än 4 veckor kvar!! 11 Augusti <3

Tusan så snygg bh, vart hittar man den där?
  • FruStendahl
    fannysan skrev 2012-07-16 19:30:28 följande:

Vart har du beställt halsbandet?? vore kul att ge tärnorna :)

• FruStendahl
    Loveit skrev 2012-07-17 10:42:59 följande:
    Tusan så snygg bh, vart hittar man den där?
    Visst är den snygg, gissa om jag har kämpat för att få tag i den, evasunderkläder.se, den hade utgåt men tack vare migg tjat och underbar personal så har dom nu lagt till den i sortimentet igen ;) hihi.. 299kr
  • Loveit
    FruStendahl skrev 2012-07-17 11:27:54 följande:
    Visst är den snygg, gissa om jag har kämpat för att få tag i den, evasunderkläder.se, den hade utgåt men tack vare migg tjat och underbar personal så har dom nu lagt till den i sortimentet igen ;) hihi.. 299kr

Åh! Bra gjort av dig! ;) Ska du ha den under din klänning? Hade velat ha den men vet inte hur det skulle sitta/se ut med klänningen på..
  • FruStendahl

Ja tack! det är avtagbara axelband så helt perfekt! =)
    Dock stack dom upp lite på sidan så jag ska vika ner den och sy ett par stygn ;) jag har 70F i bh storlek så det har varit svårt att hitta en snygg bh till lämpligt pris.. hihi 

• FruStendahl
    Loveit skrev 2012-07-17 11:35:13 följande:
    Åh! Bra gjort av dig! ;) Ska du ha den under din klänning? Hade velat ha den men vet inte hur det skulle sitta/se ut med klänningen på..

Ja tack! det är avtagbara axelband så helt perfekt! =)
    Dock stack dom upp lite på sidan så jag ska vika ner den och sy ett par stygn ;) jag har 70F i bh storlek så det har varit svårt att hitta en snygg bh till lämpligt pris.. hihi 
  • M040812J
    fannysan skrev 2012-07-18 19:22:44 följande:
    De finns på www.etsy.com :)
    Var det lizi? Hur lång tid tog leveransen?
  • fannysan
    M040812J skrev 2012-07-18 21:08:31 följande:
    Var det lizi? Hur lång tid tog leveransen?
    Jag har inte beställt något än, så jag vet tyvärr inte :/
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!