• blackopal

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Tänkte jag skulle starta en tråd där man kan lägga upp sina inspirationsbilder man har för sitt bröllop så att man får en känsla av hur det kommer se ut. =)
    Gärna bilder på detta:
    Din brudklänning (Helst på dig själv!)
    Dina accessoarer
    Dina skor
    Din bukett
    Din ring
    Ditt hår
    Mannens accessoarer (Slips, fluga, kravatt mm) 
    Brudföljets kläder om du har detta
    Plats för vigsel (Behöver bara vara en inspirations bild av hur du tänkt att det kommer se ut)
    Din tårta
    Andra inspriationsbilder på dukning mm 

Detta kanske kan hjälpa att man får se helhelen av en planering så man kan plocka inspiration av varandra.
    Hjälpas åt att lägga till/plocka bort vissa detaljer mm.
    Vi kanske inte borde lägga in för stora bilder om det nu blir många.
    Någon som är på? :)

• Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!
  • Mrs S 2012
    Pyttsan skrev 2012-04-30 22:35:33 följande:
     Men mrs S 2012 och jag kommer ju att se nästan likadana ut! Skrattande Det där måste ju vara en Lillyklänning av precis samma snitt som min! Och vi kommer att ha liknande smycken, frisyr och hårsmycke. 

Det är fint att vara unik, precis som alla andra. ;)

Haha, ja tänk vad lika man kan tänka! Den är från Lilly!
  • fannysan
    M040812J skrev 2012-04-29 21:30:27 följande:

Vad står det på lapparna? :)

• SkövdeSophie

Mrs S 2012: underbart med kilt! Är det du eller din blivande med skotskt/irländskt påbrå? Och vilka ljuvliga skor!

• M040812J
    Pyttsan skrev 2012-04-30 22:35:33 följande:
    De i buketten TROR jag är åtminstone: germini(de cerisa), dahlia, daggkåpa, solbollar (de gula bollarna), protea och bären kan tänkas vara aronia. Jag kommer antagligen att använda aronia i varje fall. Glad 

På borden står dahlior, de oranga närmat i bild, så ligger det ett kålhuvud och i den andra bilden skymtar krysantemer. Mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa, jag är ingen hejare på växter...

Tokig: Ja, vi verkar ha samma stil på kalaset! Men mrs S 2012 och jag kommer ju att se nästan likadana ut! Skrattande Det där måste ju vara en Lillyklänning av precis samma snitt som min! Och vi kommer att ha liknande smycken, frisyr och hårsmycke. 

Det är fint att vara unik, precis som alla andra. ;)

Ska kolla skorna! 
    Tack tack tack!! Låter rikigt påläst måste jag säga! Solig
    fannysan skrev 2012-04-30 23:13:18 följande:
    Gästernas namnteckningar tror jag. Istället för gästbok!
  • Mrs S 2012
    SkövdeSophie skrev 2012-04-30 23:24:26 följande:
    Mrs S 2012: underbart med kilt! Är det du eller din blivande med skotskt/irländskt påbrå? Och vilka ljuvliga skor!
    Min sambo är skotte, så vi ska gifta oss i Skottland :) Vi kommer att traska ner mot vigsellokalen bakom säckpipa!

Tack, jag älskar mina skor, ville så gärna ha ett par som sticker ut lite dvs inte vita!
  • Maiia81
    M040812J skrev 2012-04-29 21:30:27 följande:

Wow vilka fina klänningar! Var kommer den på bild två från??
  • M040812J

Åh tack Maiia! Den är från Milagro de nahrin i stockholm, en rosa claraklänning, modellen heter oriental :)

• sabz
    blackopal skrev 2012-04-26 19:22:57 följande:
    Vad fint sabz!
    Jag hade nog valt den tiaran utan de rosa stenarna,
    Hade varit räd för att det skulle bli för mycket?
    Svårt att säga när man inte ser allt "ihop". =)
    ja precis...det lutar åt den utan de rosa stenarna, men å andra sidan så kommer jag inte ha något halsband då det är så mkt stenar upptill i klänningen.. men jag får se sen, har ingen aning ännu, haha
  • Fjärilen
    Mrs S 2012 skrev 2012-04-30 09:39:03 följande:

Jag i min klänning (dock fel accessoarer till)

Vilken super fin klänning, vart har du köpt den? Och vad är det för modell? 
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!