• blackopal

Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!

Tänkte jag skulle starta en tråd där man kan lägga upp sina inspirationsbilder man har för sitt bröllop så att man får en känsla av hur det kommer se ut. =)
    Gärna bilder på detta:
    Din brudklänning (Helst på dig själv!)
    Dina accessoarer
    Dina skor
    Din bukett
    Din ring
    Ditt hår
    Mannens accessoarer (Slips, fluga, kravatt mm) 
    Brudföljets kläder om du har detta
    Plats för vigsel (Behöver bara vara en inspirations bild av hur du tänkt att det kommer se ut)
    Din tårta
    Andra inspriationsbilder på dukning mm 

Detta kanske kan hjälpa att man får se helhelen av en planering så man kan plocka inspiration av varandra.
    Hjälpas åt att lägga till/plocka bort vissa detaljer mm.
    Vi kanske inte borde lägga in för stora bilder om det nu blir många.
    Någon som är på? :)

• Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!
  • Mrs S 2012

Jag i min klänning (dock fel accessoarer till)

Ska istället ha detta halsband och örhänge och så har jag beställt hårblomman från etsy. Den har jag inte fått än!

Har tänkt mig denna frisyr

Mina skor (de är mörkare i verkligheten)

Buketten

Min blivandes oufit liknar denna!

Men med denna tartan och en mörkt turkos slips

Lite dukningsinspiration!

Och så cupcakes i vitt, silver och turkos!

• Tokig
    Pyttsan skrev 2012-04-28 22:46:44 följande:

Hahaha Pyttsan; du har verkligen fantastisk smak. Våra bröllop kommer bli som speglingar av varann :)

Var har du hittat dessa skorna? Letar som en tok efter gula ballerina. De med klack är beställda (Blev dom från Etsy)
  • knyttan

Med risk för att bli tjatig: snälla kopiera inte hela bildinlägget! Vill du kommentera bara en bild så kan du ta bort alla andra. Vill du ge en generell komentar kan du bara skriva till vem det är...

• daniiel
    knyttan skrev 2012-04-30 16:05:01 följande:
    Med risk för att bli tjatig: snälla kopiera inte hela bildinlägget! Vill du kommentera bara en bild så kan du ta bort alla andra. Vill du ge en generell komentar kan du bara skriva till vem det är...
    Bra :) Man kan också förminska bilden/bilderna efter man citerat. Då tar de upp ännu mindre plats. Ett till tips bara :)
  • M040812J
    knyttan skrev 2012-04-30 16:05:01 följande:
    kom på det efter Skäms hehe
  • M040812J

Lite ot. Men är det någon som vet vad för blommor det är i dukningen på pyttsans bilder? (gärna de i buketten också?)

• daniiel
    M040812J skrev 2012-04-30 17:02:45 följande:
    Lite ot. Men är det någon som vet vad för blommor det är i dukningen på pyttsans bilder? (gärna de i buketten också?)
    Om du vill veta exakt vad det är för blommor osv, om du inte får hjälp här, så kan du kontakta floristen som gjort buketten (går säkert fråga någon annan florist också iofs). Här finns fler bilder på buketten samt namn på bruden som hade buketten och floristen vintagehoneymoon.se/2012/01/folkpark-och-karlek-for-en-livstid/
  • M040812J
    daniiel skrev 2012-04-30 17:15:54 följande:
    Om du vill veta exakt vad det är för blommor osv, om du inte får hjälp här, så kan du kontakta floristen som gjort buketten (går säkert fråga någon annan florist också iofs). Här finns fler bilder på buketten samt namn på bruden som hade buketten och floristen vintagehoneymoon.se/2012/01/folkpark-och-karl...
    Tack för tipset!! :) 
  • Pyttsan
    M040812J skrev 2012-04-30 17:02:45 följande:
    De i buketten TROR jag är åtminstone: germini(de cerisa), dahlia, daggkåpa, solbollar (de gula bollarna), protea och bären kan tänkas vara aronia. Jag kommer antagligen att använda aronia i varje fall. Glad 

På borden står dahlior, de oranga närmat i bild, så ligger det ett kålhuvud och i den andra bilden skymtar krysantemer. Mer än så kan jag tyvärr inte hjälpa, jag är ingen hejare på växter...

Tokig: Ja, vi verkar ha samma stil på kalaset! Men mrs S 2012 och jag kommer ju att se nästan likadana ut! Skrattande Det där måste ju vara en Lillyklänning av precis samma snitt som min! Och vi kommer att ha liknande smycken, frisyr och hårsmycke. 

Det är fint att vara unik, precis som alla andra. ;)

Ska kolla skorna! 
Svar på tråden Dina inspirationsbilder för ditt bröllop!