Jag vet att om några av dom vi bjudit inte kommer för att det "bara är födelsedagskalas", så kommer vi få höra de sent att" dom inte fick komma".. Men men vi tycker att alla fått samma chans till att komma! Vi vill inte ha press på oss iom bröllopet eller att de ska komma bara för att det är bröllop.. utan för att dom vill umgås med oss! =)
Vi har dock berättat för min pappa eftersom vi kom fram till att vi inte kunde bära hela skutan själva då vi har tre små barn under fem år, så han och hans tjej vet om det.. dock har det kommer många spekulationer om bröllop nu när inbjudningarna är ute om kalaset, men vi har bara nekat och sagt att det kommer bli ett födelsedagskalas! :)
Jag sitter och tokplanerar inför just nu, gjort schema för dagen och checklista, kollat blommor, klänning(köper nog från tradera!)
Vi åkte idag till vigselplatsen och tog lite bilder på stället så att man har egna bilder att titta på dock är det ju vårflod just nu så om vi skulle gift oss nu skulle nog ingen hört vad vi sagt! :) :) Längtar så mycket!!
Vi ska på bröllop för min m2bs bror i juli och då får man ju se vad man ska komma ihåg att ha med dock ska dom ha ett stort bröllop i kyrkan, tärnor, planerat i över ett år, catering, festlokal etc etc ja ett sånt där "Som alla andra"-bröllop :) Ska bli kul :)
Har så mycket jag vill säga nu känner ja.. vi kommer få det så bra!!!! :) Det enda jobbiga är att min mamma nog INTE kommer att komma eftersom min pappa och hans tjej är där ( det är våran stuga(där vi ska ha festen) tillsammans, Pappa och barnen, vi står som ägare allihopa) och min mamma HATAR min pappa.....