Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?
Ett värmeljus, två filtar, tre maskar... Räknesystem ;)
Ett värmeljus, två filtar, tre maskar... Räknesystem ;)
Så där ja nu har jag efter mycket tjat från sambon beställt hem ringmått.... Så att vi kanske kan beställa ringarna snart!!! :)
Vi kommer nog bara ha det vanliga och vi kommer inte ha någon ingång eller utgång heller, vi kommer stå där när dom kommer till platsen och sen så kommer vi avsluta allt med att dom ska få gå runt och titta på naturen och forsen.. det är ett naturreservat så det finns en hel del vackert att titta på om man gillar vatten och natur som jag och min sambo gör ! =)
Vi förlova oss i hamnen på lidingö och kommer gifta oss vid en forskant i västerbotten.. haha middagen serveras ca 2 meter från en stor sjö.. undra om vi ska spä på mer med vattentemat? ;)
Vi stötte på ett bakslag igår.. Min ring är beställd men inte min sambos, vi skulle ta dem på avbetalning för att hålla ner kostnaderns så mycket som möjligt just i dagsläget.. men jag fick inte ha så hög summa som delbetalning så det blev bara min ring och nu måste vi betala hans kontant.. så vi ska köpa den nästa månad och min är redan beställd.. känner mig stressad över att inte båda ringarna är påväg med posten!! :/
Annars går planerna framåt i en stressande takt! haha nu är vi 24 som ska delta(baar 19st som inte anmält sig än!! dom har visserligen till den 15/7 på sig att bestämma sig!) haha
Sambon fick lite samvetskval idag innan middagen," ska vi verkligen ha folk med? Kan det inte bara va typ din farsa, och L & P(min kusin och hennes fästman) med på själva sermonin sen får resten komma på festen?" - Haha men skärp dig nu, nu har vi bestämt oss för att alla nära ska få vara med så nu ska vi genomföra det också.. det är nog bara bra att vara nervös, sa jag! =) haha
Någon som jag tycker är kul är iaf att han är ganska så mycket delaktig och kommer med ideer och förslag och berättar hur han också vill ha det, annars kan det nog bli så att killarna lätt blir överkörda av sina blivande fruar/bridezillaz..haha
Prata just med våran VF.. han ska spela fiol som "ingångsmarsch" när gästerna anländer! =) =) Han gav två förslag, Åsa Jinder - Bröllopsdagen & Koppången.. Dom finns båda på spotify.. gå gärna in och lyssna och ge förslag!! =) Så kan jag sen säga vad vi tycker!! =) =) = )