Inlägg från: jakother |Visa alla inlägg
  • jakother

Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?

Vår hund har slitit bort hans armband när hon bråka ute på en promenad, så han ska få ett nytt! =) Det är säkert nån glad oärlig människa som bär det just nu men vad jag hoppas världens sämsta samvete! =P

Pyssla lite extra också, gjorde en hårblomma, vad säger ni.. ska jag ha den på mig? Sambons kommentar: "Men ska det vara så mycket krimskrams, du vet jag jag tycker.. jag kan inget om sånt där etc etc etc....." =P

haha

Mitt hår kommer stå uppåt som en tuppkam(jag har sidcut på andra siden!) sen är det brunt inte rött som ljuset fått håret att se  ut =)

För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • jakother

Haha den är ju inte perfekt, men vårt bröllop känns allt annat än perfekt i den bemärkelsen att vi inte har något färgtema, tallrikar, glas och dyligt att ihopplockat och är inte av samma sort, bara för att jag tycker att udda är snyggt.. lite så där retro =) Ja på min blogg i  första inlägget kan man se ungefär hur det är tänkt =) Var tvungen bestämma idag vilken färg det skulle vara på servetterna eftersom mamma skulle handla dom på Ikea, så jag valde grön för att det skulle matcha tallarna kring festplatsen! Vi ska ju vara ute heeela dagen i skog och mark! =)

LÄngtar såå efter att få visa bilder för er sen hur det blev! =) 

• jakother

Har oxå paket att hämta ut ikväll två eventuella boleros att ha till klänningen ifall det är kyligt :)

• jakother

Kommer nog skicka tillbaka iaf en.. Blev för mycket krimskrams även för mig.. Den andra fanns inte i min storlek så jag beställde i en mindre storlek eftersom den är stor i storleken men kändes lite liten då den ska vara stor :) Ska lägga in så många bilder som jag bara kan sen på bröllopet, kan inte vänta på att visa hur fint det kommer bli.. Ska lägga in en bild på bloggen ikväll på hur det typ ser ut nere i stugan där middagen ska vara.. Pappa provade att sätta upp partytältet idag!!!! Ni mååååååste kolla in det, blir väl vid 23 som det kommer upp :)

• jakother

Vi kommer ju ha vigsel och fest men gästerna tror att dom ska på mitt födelsedagskalas ;) haha vi blir ca 40st...

• jakother

Vi hade gärna gift oss bara vi men vi gjorde så här för att vi ville att folk skulle komma för att dom verkligen ville och inte för att det skulle bjudas på bröllop.. Känns oxå som att förväntningarna från gästerna även minskas på detta sätt ;)

• jakother

Sen ville vi att dom gamla i vår släkt skulle få vara med oss så då tänkte vi att vi överraskar alla nära ;)

Svar på tråden Hur ska ni göra/gjorde ni era mini smyg bröllop?