Js Fästmö skrev 2014-01-19 23:10:34 följande:
Hej tjejer! Var ett tag sen jag skrev något men är inne och läser ibland. :) Vad kul att ni kommit så långt Tjörnbrud och klänningen blir ju superbra om du kan ha den. Själv har jag velat med mina funderingar om frisyr. Min blivande älskar när jag har utsläppt och naturligt hår men själv känner jag mig finast i uppsatt. Så frisyren funderar jag mycket på. Är osäker på om det blir indelat i stycken det jag skriver eller en enda klump, har ipaden och än har väl inte bröllopstorget anpassat gissar jag. :) Det som skall göras nu under våren är att hitta mina skor. Vill ha ett par höga espandrillos eller sandaler från Hilfiger och snart får de in vårens varianter. Gillar inte tantiga sidenskor med stängd tå utan vill ha några som jag kan ha i sommar. Vi gifter oss inte i kyrkan så det känns bättre med ett par snygga sommarskor. Sorry till er som ha klassiska brudskor. :) Menar inget illa, utan tycker man ska det som känns bäst.
Ja de känns bra. Klänning har jag tänkt om med. Hittat en annan klänning som kändes helt perfekt när jag såg den (några småändringar bara som längre släp tex) , och vi ska till Thailand på fredag så det blir troligen att sy upp en där. Kan bli spännande hehe. Den jag fassnade för har lite spettsinslag och spettsband över axlarna, passar nog mig lite bättre med något över axlarna.
Skor kommer jag ha svårt att hitta då jag är lång (176) och vill inte ha mycket klack, men lite måste man ha för hållningen som min mamma säger och de har hon rätt i. Hoppas du hittar några som passar dig :)
Svårt med frisyr om ni tycker lite olika, kan du inte ha något halvuppsatt?
Han kommer helt säkert tycka du är hur fin som helst vilket du än väljer :)