PoS skrev 2012-09-28 21:10:52 följande:
Hur går det för er med budget? Jag tror jag blir tokig. Jag vill inte pruta på vissa saker men jäklar i min låda vad det drar iväg. Vad väljer ni att satsa på respektive att dra in på? Vi diskuterar fram o tillbaka här hemma om vad vi tycker är viktigt o mindre viktigt. En sak vi inte kan bestämma oss för är det här med fotograf.... ska man betala många pengar för det o få fiiiina bilder eller ska man chansa på hobbyfotograf o kanske ångra sig i efterhand? Ringar, hur tänker ni där?
jag värderar fotograf ganska högt, men även jag har en gräns, flera duktiga fotografer i området som inte har en atelje men man ser deras bilder cirkulera hos bloggare med mera.
Sånna har oftast olika paket, olika många timmar o vad som ingår osv, vi har inte diskuterat det än men jag la en lös budget igår och landa på 80 000 haha, ehm, dock så är det bra då blir det en utmaning att försöka få ner den nått :)
min blivande skrev efter några om o men en lös gästlista så jag har ett hum på ungefär hur många man kommer bjuda :) men sen är det stopp med att diskutera nått tills nästa år typ, han är så tråkig sådär, men dock har jag fritt fram att leta runt och sedan diskutera.