Ponduss skrev 2012-10-14 18:28:47 följande:
Hur går det för alla, nån som hittat på nåt nytt till bröllopet eller pysslat lite kanske? =)
Jag kom på idag, efter att ha kollat på buketter, att jag ska nog göra mig en knapp/brosch bukett. Så idag åkte jag hem till mor min för jag vet att hon har en superstor knappsamling. Så då fick jag rensa ur alla knappar som jag ville ha. Vi ska ju ha lantligt tema så då tog jag alla vita nyanser och metall och burgundy . Så nu på kvällen har jag setat och gjort 3 olika knappblommor =) Känns som att detta kommer bli kanoners!
härligt!
vi har faktiskt pysslat inbjudningskort vi haha REDAN!
Är lite tokiga av oss och jag är rastlös då jag tyvärr precis blivit av med jobbet så har inget att göra om dagarna så då hare blivit lite pyssle
Så har jag gjort i ordning en hylla i ett förråd i lägenheten som allt bröllops pyssel ska få ligga i hehe så får dom stå där och sammla damm sen tills det blir dags att fixa insidan när allt är bokat och klart och inväntas att skickas iväg
Såpbubblorna kom häromdan oxå, super fina!
och har klickat hem snöre på tradera som jag borde få nu i veckan så ska jag ängna mig åt att knyta fast band på bubblorna haha :)
Funderar på hur korten ska se ut, har gjort prototyper nu :P
Stenranden ska vara RAK om den ska vara där haha men vet inte om jag vill ha den...
någon som har tips på vad man kan ha annars? funderat på en spetts kant kanske oxå... Vi vill ha det stilrent iaf!