snowstars skrev 2012-11-02 14:04:14 följande:
Tack
Vi hade ju planerat tillsammans så det var ingen överraskning men mysigt ändå.
Vi gick och åt hotellfrukost på ett hotell här i stan. Så värt det fast det var dyrt! Sen strosade vi på stan och stannade i en park vi tycker om och växlade ringar. Och sen blev det en massa ärenden innan vi åkte hem och lagade trerätters.
Mest kul var väl att vi skulle se att avsnitt av Glee. Vi har inte så många kanaler så vi tittar på den när det inte är så mycket på tv. Och i det avsnittet vi hunnit fram till och såg på kvällen råkade det vara ett bröllop Haha, min blivande trodde att jag hade planerat det men det hade jag inte.
vad mysigt
Min förlovning var ju sådär lagom romantisk haha
Väldigt romantisk isig med att stå högst uppe på top of the rock och blicka ut över new york och alla dess ljus
Men själva frågan löd hörredu älskling, ska vi ta och förlova oss nu så vi får det här med giftemål överstökat snart eller?
haha inte det mest romantiska så att säga
Men det kom som en överaskning även om jag hade mina aningar på det då jag föreslagit det hela i många år nu och spec sedan vi bokade in resan att skulle de inte vara kul att göra det då
haha
Jag har väntat i ca 10 år på att vi ska förlova oss nu så och de flesta reaktionerna vi fick var det var väl på tiden och va? är inte ni redan förlovade efter så många år tesammans?
Men var sjukt gulligt av färsmannen min att ta mig till en tatuerare dagen efter och så hade han valt ut bilderna som vi tatuerade som vår dotter har ritat av oss. han vela inte ha några ringar först utan bara tatueringarna men när dom var gjorda så råkade vi gå förbi en juvelare och då såg han en ring han tyckte var fin och bestämde sig för att han visst ville ha ringar oxå
Så vi beställde ringarna, hämtade ut dom dagen efter, gick till godiva och köpte choklad doppade jordgubbar som jag höll på svimma när vi skulle betala! En ask med 6st jordgubbar kostade 45 dollar!!! sen gick vi till båt uthyrningen i central park och hyrde en eka och rodde runt i över en timme och mitt under ett litet kort skyfall som kom så rodde vi in under en bro och bytte ringar med varandra och käkade jordubbarna