• emzerus83

Brudar Västmanland 2013

Jag tyckte det kunde vara roligt att starta en tråd för alla brudar i Västmanland som ska gifta sig 2013! Så vi kan ge varandra tips, råd o idéer angående allt som händer fram till dagen D...:)

Vi ska gifta oss 29 juni 2013, borglig vigsel i Skerike Bygdegård...

Hoppas att fler vill ansluta sig här så att jag inte blir själv! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-24 12:21
    västerås13- maj?
    Solborga- 1 juni 2013
    Lisus- 1 juni 2013
    Sornelid- 1 juni 2013- Kolbäcks kyrka
    JOOL09- 8 juni 2013- Badelunda kyrka
    emzerus83- 29 juni 2013- borgerligt Skerike bygdegård
    lillasofie- 3 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Sophiebus- 3 augusti 2013-
    88kaktus85- 17 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Kotthare
    Maria Emilia

• Svar på tråden Brudar Västmanland 2013
  • JOOL 09

Jag spanar lite kinaklänningar på nätet men har tänkt att även kolla på Ruths och Ursulas. Någon som vet när dom får in nästa års klänningar?

• emzerus83

man kan ju iaf börja kika runt sen behöver man ju inte bestämma sig bums :)

Tror dock att jag kommer ah väldigt svårt att vänta om jag hittar en klänning som jag blir helt kär i. Men jag är samtidigt rädd för att köpa en för tidigt o sen fortsätta titta ändå o hitta nån annan "bättre"... haha...lite kluven är jag allt!

jag vill gå ner i vikt till nästa sommar, ca 10 kg till...men jag kommer nog att välja klänning utifrån hur den passar mig i nuläget ifall att man inet lyckas med viktminskningen helt o hållet :)

• emzerus83
    JOOL 09 skrev 2012-08-21 15:07:24 följande:

Jag spanar lite kinaklänningar på nätet men har tänkt att även kolla på Ruths och Ursulas. Någon som vet när dom får in nästa års klänningar?

ingen aning faktikst när de kommer in... men man kan säkert ringa o kolla :)
  • 88kaktus85
    JOOL 09 skrev 2012-08-21 15:07:24 följande:

de ska snart åka och kolla på närsta årets klänningar, har för mit att de fick in dem i december-januari typ :)

Nu har de ju rea på ruths så de ska få plats med de nya :)

• lillasofie

Ang 2-rätters så nämde jag det för cateringen, att vi ville skippa efterrätten och det lät ok. Borde inte vara några problem kan jag tycka att ta bort det?

Jag vill också prova klänning! Ska ner på Ruths tänkte jag, men min syster/tärnan är borta en vecka till, så det får bli efter det. Vet ni om man måste boka tid där?

• 88kaktus85
    lillasofie skrev 2012-08-21 19:56:24 följande:

Ang 2-rätters så nämde jag det för cateringen, att vi ville skippa efterrätten och det lät ok. Borde inte vara några problem kan jag tycka att ta bort det?

Jag vill också prova klänning! Ska ner på Ruths tänkte jag, men min syster/tärnan är borta en vecka till, så det får bli efter det. Vet ni om man måste boka tid där?

Bara att gå dit, man behöver inte boka tid :)
  • emzerus83

Jag ringde Ruths o det var bara att komma in, man behövde inet boka tid :) rean startar i oktober sa hon på Ruths....

• 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-21 20:09:14 följande:
    Jag ringde Ruths o det var bara att komma in, man behövde inet boka tid :) rean startar i oktober sa hon på Ruths....
    Jag var där för två veckor sen och då hade de redan satt på halva priset lapparna.. iaf på några jag provade
  • emzerus83
    88kaktus85 skrev 2012-08-21 20:12:58 följande:
    Jag var där för två veckor sen och då hade de redan satt på halva priset lapparna.. iaf på några jag provade
    aha okej, va bra :) hittade du nå fint?
  • 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-21 20:14:31 följande:
    aha okej, va bra :) hittade du nå fint?
    Ja jag hittade den rätta :) Så jag är glad. Skulle bara ner och kolla och se vad jag typ ville ha för typ av klänning och så hitta jag den :) Var halva priset på den så det skillde 950 kr av att hyra och köpa. Dyrare att köpa men tänkte sälja den sen och då får man ju iaf lite pengar tillbaka :)
Svar på tråden Brudar Västmanland 2013