• emzerus83

Brudar Västmanland 2013

Jag tyckte det kunde vara roligt att starta en tråd för alla brudar i Västmanland som ska gifta sig 2013! Så vi kan ge varandra tips, råd o idéer angående allt som händer fram till dagen D...:)

Vi ska gifta oss 29 juni 2013, borglig vigsel i Skerike Bygdegård...

Hoppas att fler vill ansluta sig här så att jag inte blir själv! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-24 12:21
    västerås13- maj?
    Solborga- 1 juni 2013
    Lisus- 1 juni 2013
    Sornelid- 1 juni 2013- Kolbäcks kyrka
    JOOL09- 8 juni 2013- Badelunda kyrka
    emzerus83- 29 juni 2013- borgerligt Skerike bygdegård
    lillasofie- 3 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Sophiebus- 3 augusti 2013-
    88kaktus85- 17 augusti 2013- Badelunda kyrka
    Kotthare
    Maria Emilia

• Svar på tråden Brudar Västmanland 2013
  • 88kaktus85

så där ser den ut, tycker dom inte bilden gör den rättvist.. Är mycket bättre live :)
  • JOOL 09

Åhh den sitter som en smäck på dig :) Super!

• emzerus83
    88kaktus85 skrev 2012-08-22 09:08:01 följande:

så där ser den ut, tycker dom inte bilden gör den rättvist.. Är mycket bättre live :)
    Åhh den var ju jättefin ju o sitter jättebra på dig!! vad fick du ge för den?
  • emzerus83

Åhh jag är så glad! var till floristen idag o visade mina inspirationsbilder för min brudbukett o fick ett väldigt bra prisförslag! Tyckte jag iaf :) hade satt budget på 1500 kr o buketten kommer kosta 800-1000 kr sa dom :)

har även kontaktat en cateringfirma nu och ska provsmaka buffén under nästa vecka troligtvis. Har haft väldigt bra mail-kontakt med ägaren så det känns tryggt :)

• JOOL 09

Trevligt trevligt, vill ju förstås veta vilken florist du har varit till Flört

• 88kaktus85
    emzerus83 skrev 2012-08-22 12:42:20 följande:
    Åhh den var ju jättefin ju o sitter jättebra på dig!! vad fick du ge för den?
    Va halva priset så det blev "bara" 6990 kr att köpa och om man ville hyra så skulle det ha kostat 6000kr. :)
  • emzerus83

var ju ett bra pris på en sån fin klänning o halva priset är ju verkligen inte fel!! Hoppas att jag också kan hitta en sån fin klänning som sitter så bra o inom min budget!

Har blivit helt kär i en klänning (på bild) o vill verkligen ha något så likt den som möjligt...om nu den sitter bra på mig... hoppas hoppas att man kan hitta någon liknande!!

• lillasofie

Härlig klänning kaktus! Och ännu härligare med halva priset

Häromdagen sa vår 4-åring "Jag ska bära ringarna". Vilka ringar frågade jag. "ringarna i kyrkan!" Jaha sa jag. Hur ska du bära dem då? "på en kudde". Så nu är det bestämt Han hade visst sett det på tv

Svar på tråden Brudar Västmanland 2013