Första gången jag såg min numera äkta make, så var jag 14år. Jag blev stört förälskad! Det dröjde dock ytterligare 4år innan jag fick träffa honom och prata med honom, trots att vi hade en hel del gemensamma vänner och bekanta. Vi pratade lite på internet dock, på MSN ;P
En oktoberkväll 2005 var vi båda två på en ungdomsgård för gymnasieungdomar här i stan där ett lokalt band spelade. Jag var då 18år och han 20år. Vi sneglade på varandra tvärs över rummet och efter ett tag skrek han "Hej!" till mig. Ytterligare någon timma efter det, så såg jag att han satt ensam i en soffa, så jag tog mod till mig och satte mig ner brevid honom. Vi började prata.. och prata.. och prata. Hans vänner åkte därifrån och även mina. Vi satt kvar och pratade, tills jag skulle med nattbussen hem. Han följde mig då till bussen och frågade efter mitt mobilnummer. Sedan den dagen har det varit vi.
Ett halvår senare flyttade vi ihop och fick reda på att vi väntade barn, så drygt ett år efter vi träffades föddes vår dotter och nu snart 7år senare, så firar vi vår första bröllopsdag :)
Vad jag föll för... Självklart så tyckte jag ju att han var otroligt snygg med sitt svarta hår, piercingar och tatueringar, men framförallt så var han snäll, omtänksam och rolig. Vi hade, och har, alltid så kul tillsammans. Vi är bästa vänner! :)