BT-Veteraner
Lenblo: ställer du ut?
Lenblo: ställer du ut?
Lenblo: Är så roligt med utställning. Min lilla padda har bara sex cert kvar t Supreme men gick i strejk i februari och vill inte på några villkor visas upp. Hon blev skrämd av något på en utstjällning då och när vi försökte på nytt så hade hon typ 32 ben när vi försökte ta ut henne ur buren. Men min husis Isolde går från Bis till Bis och har har blivit DSM i år. Inte illa jobbat av en liten tjejtrasa från en hem för övergivna katter!
Lenblo: Precis!
Och cola och choklad funkar till det mesta!
Nu ligger det en bild i mitt galleri på senaste bucklan hon tog!
Lenblo: Så ljuvligt det låter med sex små vilda bebisar!
Krya på dig, Snowstars!
Och alla: Ha en skön jul!
Här är massor av krya på er-hälsningar till alla som känner att de behöver!
Så typiskt och vanligt att vara sjuk till jul, tack och lov verkar jag klara mig i år...
Jag hoppar gärna med i fyrverkeri- och smällaraversionsklubben. Mina tre svansar flög runt i sovrummet när det smällde som värst lite över midnatt och då hade jag ändå försökt att förbebygga med Feliway i kontakt samt sprutat på deras favvoliggplatser. Men det verkade som om alla studenter gått man och kvinna ur huse för att smälla denna natt. Vi bor ganska nära unversitetsplatsen och där var det helt galet. Även om det inte höl på hela natten så var det jättejobbigt för katterna. Det ekar rätt rejält mellan husen också.
Nej, jag är defintivt för ett stor officiellt fyrverker som varar typ 20 min, kanske i stil med det som brukar var i Göteborg vid 17-tiden, nere vid vattnet. Sen räcker det. Sådana där som bara säger piff-piff-poff och eller tjuter är fullständigt onödiga.