Chicita - Kan tänka mig att du är trött, förstår om ni har mkt att göra och tänka på :) Spännande dock att få vara med sådär riktigt från start :)
DD - Åh, vad kul att tapetsera! Jag älskar att göra om hemma, även om förarbetet inte är den roligaste delen. Vad blir det för tapet? :)
Niini - Nääe, huvva vad trist med förkylning! Hoppas att det är något som går över riktigt snabbt!
Nu är första skolveckan över, både för mig och dottern, och jag tror att vi båda har haft en rolig veckan :) Kursen privatjuridik som jag läser verkar väldigt rolig och intressant. Har tidigare läst rättskunskap, men det var bara en hälften så stor kurs.
Idag fick vi dessutom vår nya spis, woho! :D
Jag har suttit och sytt mer tyll i underkjolen, så jag har ont i nacken och händerna, men jag tror att det kommer se bättre ut iaf. På söndag ska det fotas, hoppas vi slipper regn, för då blir det svårt.
Just ja, jag har lite huvudbry nu också. Jag fick veta av en gammal bekant att de känner några som måste omplacera sin hund för att sonen i familjen inte tål hunden och har fått astma. Hon undrade om vi var intresserade, då hon vet att vi älskar djur och har en hund redan. Det är en 5-årig hund med barnvana, jättesnäll och fin. Vad göra? Vi har egentligen all tid i världen för en till hund och vi skulle kunna ta oss råd.. och.. plats.. ptja, finns det hjärterum så ;P Men samtidigt, vi har en dotter, en hund och två katter redan. Jag vill inte ens tänka på hur våra föräldrar (främst mina) skulle reagera. Visst, det är vi som bestämmer över oss, men att ta en sådan diskussion känns jobbigt. Egentligen skulle mina föräldrar ta hunden tycker jag, deras tik skulle må bra av sällskapet, men jag vet att de inte vill. Bluhu.. ibland är det lite jobbigt att vara så svag för djur :P