BT-Veteraner
Ja det löser sig nog
Jag ska skicka min på service snart... jag har redan hoppat över en service så nu måste jag om den inte ska gå sönder snart
Ja det löser sig nog
Jag ska skicka min på service snart... jag har redan hoppat över en service så nu måste jag om den inte ska gå sönder snart
Nu har jag fått porträttet jag beställde.
Åh vad nöjd jag är
Ja det var det som var vitsen. Vi ville få med honom. Och det fanns ju inte på någon bild...
Fick idén från någon annan här (precis när jag blev medlem) som hade fått sina bilder redigerade med en fantasivärld som bakgrund
Tack snowstars
Det ska bli kul när vi får hem canvastavlan jag beställt nu med bilden.
Jag hoppas att den blir fin.
I så fall ska vi ge bort två porträtt/tavlor till våra föräldrar i julklapp tänkte vi
Jamen visst är det så typiskt...
Min symaskin började skrika om service när kompisen gifte sig (några år innan mig) när jag sydde både hennes och min klänning och det blev väl tillräckligt många stygn för att den skulle säga att det var dags då. Men då hade jag inte tid och sen glömde jag bort det.
När jag sydde min klänning så började maskinen låta lite illa och sen tändes lampan om service.
men då hade jag ju inte heller tid...
Så nu när jag inte har något planerat (riktigt än) så tänkte jag passa på att serva den innan det är dags att sätta fart med sommarens nya medeltidskläder
Tack Lenblo
Ja det var ju för att vi ville ha med honom som vi beställde bilden Och han passar så perfekt in så det var ett bra val kände vi.
Jag har börjat gå mitt i cykelbanan faktiskt (speciellt tidigare nämnda backe) när jag går nerför. För då måste dom i alla fall sänka farten lite och det ger mig lite mer tid att få koll på Elox och gå åt sidan.
Men jag brukar se till att ha honom på vänster sida så att jag bara kan korta av kopplet och kliva åt vänster när dom kommer. Så när jag hör pling så säger jag till Elox att stanna (så jag kommer i kapp snabbt) och så kortar jag av kopplet samtidigt som jag går åt vänster och även ser mig över axeln så att inte cyklisten tänkt tränga sig förbi på den sidan
Vad trist daniiel. Hoppas att dom löser det här på något sätt så att stämningen återgår till det normala.
snowstars Jag brukar oftast köpa något som dopbarnet kan ha nytta/nöje av när denne blir äldre men som även är fint att ha i ett barnrum.
Om det är en tjej så kanske ett silversmycke eller ett smyckeskrin, kanske ett smyckesträd med dopdatumet graverat...
Om det är en kille så brukar det vara svårare men kanske en fin leksaksbil av samlarmodell...
Oavsett könet på bäbisen så brukar jag lägga med en nalle i alla fall. En sån där som bara blir finare när den blivit lite "älskad"