Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Nu börjar jag komma in i planerandet igen. Häromkvällen var jag och köpte knoppalakan att ha som stolsöverdrag. Kommer få köpa till några extra, men fick de så billigt att jag inte kunde motstå!
Igår knåpade jag ihop texten till inbjudan så i höst är det bara att handla in och börja pyssla på dem. Så roligt!! Härnäst är det ring och klänning som ska bestämmas. Har jättesvårt för ringen verkligen! Ena dagen vill jag att den ska vara som en kopia av förlovningsringen, med 7 diamanter på (symboliserar vår tid som 7 år tillsammans) och nästa vill jag ha en bredare som innehåller fler diamanter och både röd och vitguld...
Liknande den här, fast min guldsmed skulle få göra den..
Jättesvårt!!
Vi har också tänkt gifta oss i Maj. Den 11 här också :)
Och jag hoppas så innerligt att det kommer vara varmt och fint ute då vi ska gifta oss utomhus, borgerligt :)
De senaste åren har det varit sommar vid den tiden..ialla fall härikring.
Vi är dock inte riktigt säkra på om vi ska köra ett överaskningsbröllop eller inte. DEt får tiden utvisa. Lokal för festen efteråt är inte bokad men vi bor på mindre ort så hoppas det inte ska vara sån rusch på bokningarna.
Oj, ja de är svårt med ring. Men hinner ju ändra sig typ tre gånger om dagen Jag tror att jag skal ha en gul guld med en blå sten i.
Själv har jag redan i våras köpt en lång och en kort klänning...men så igår hittade jag en till som var SÅ fin...råkade ju givetvis köpa den.. Måste nog sluta titta på klänning, men de finns ju så många vackra!
Oj, ja de är svårt med ring. Men hinner ju ändra sig typ tre gånger om dagen Jag tror att jag skal ha en gul guld med en blå sten i.
Själv har jag redan i våras köpt en lång och en kort klänning...men så igår hittade jag en till som var SÅ fin...råkade ju givetvis köpa den.. Måste nog sluta titta på klänning, men de finns ju så många vackra!
Jo, två kan du se i min profil och den andra när jagfår hem den
Beställde även en bolero och en underkjol.
Oj har jag..ska se hur man låser upp dom
Vi tänkte gifta oss i april den 27 , just april blev det pga. Att allt blommar just då även kärleken blommar som mest :) men jag vet lixom inte var jag ska börja planera riktigt. Så alla tips är välkomna. Vad kul o ha fler att följa på era stora dagar :)
Hm konstigt jag ser dom ju. Ska se på de. Vad är de för klänning du har hittat? Har du någon bild? Jag försöker titta på blommor och annat till borden, ska träffa bröllops agenten om två veckor och då bör vi veta lite vad vi vill ha. Men tycker de är så svårt. Men när vi väl sitter där och ser vad dom kan så blir de nog bra