Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
vi kör en enkel borgerlig vigsel då vi igentligen tänkte gifta oss utomlands. Som blir den 11/5 kl 15 :) sen sticker vi till Grekland några dagar efter:)
Oslomyran: lägger upp en bild på buketten jag tänkt mig
WOW vilken fin bukett! Super fin!
Jag har så svårt att välja, tittar och tittar men ändrar mig ju hela tiden..
Ja, lite svårt att veta vad man ska planera så långt fram. För min egendel hoppas jag på att mycket faller på plats under nästa helg. Klänning har jag ju beställt hela tre st så de får jag se på i vinter. Håller på att gå ned i vikt så de där kan ju andra sig lite. Väntar nu på paket i posten så jag får se sista klänningen, bolero och underkjol som jag har köpt.
Jag har även köpt en solfjäder och ett solparaply i mörklila spets, bra om det blir varmt. Jag har ganska blek och kännslig för sol så de va för mig passande att ha.
Min blivande ska ha frack som han radan har så de är fixat. Vet inte om vi ska ha tärnor, nebbar eller inget. Hur ska ni göra?
Annars blir mycket av vår planering nästa helg och efter de kan vi titta på inbjudningar, hemsida och ett fest häfte mm.
Här är en till som gifter sig i Maj!
Den 18/5 går det av stapeln, hoppas man får hänga på här!
Här är en till som gifter sig i Maj!
Den 18/5 går det av stapeln, hoppas man får hänga på här!
WOW vilken fin bukett! Super fin!
Jag har så svårt att välja, tittar och tittar men ändrar mig ju hela tiden..
Ja, lite svårt att veta vad man ska planera så långt fram. För min egendel hoppas jag på att mycket faller på plats under nästa helg. Klänning har jag ju beställt hela tre st så de får jag se på i vinter. Håller på att gå ned i vikt så de där kan ju andra sig lite. Väntar nu på paket i posten så jag får se sista klänningen, bolero och underkjol som jag har köpt.
Jag har även köpt en solfjäder och ett solparaply i mörklila spets, bra om det blir varmt. Jag har ganska blek och kännslig för sol så de va för mig passande att ha.
Min blivande ska ha frack som han radan har så de är fixat. Vet inte om vi ska ha tärnor, nebbar eller inget. Hur ska ni göra?
Annars blir mycket av vår planering nästa helg och efter de kan vi titta på inbjudningar, hemsida och ett fest häfte mm.
Tärna och bestman ska vi ha sen blir inte bröllopet så stort. Det är bara för dom allra närmsta.
Rätt skönt det med.. Slipper spara en hel förmögenhet
Tagetuss: Samma dag som mig
Ja, ikväll ska jag se om jag får till det med bilder..är ju ingen data-smart person kan jag säga. Men ska se vad jag får till.
Oj, jag kan inte mycket om papper å sånt..