Maj 2013
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Någon annan här inne som tänker gifta sig i maj 2013?
Hade varit kul att ha någon att bolla idéer med och följa förberedelserna.
Den här klänningen lutar det väldigt mycket åt!
Hjärtanen är för att behålla min anonymitet
Jag är dock aningen osäker på pärlorna och tror jag ska vänta och se om det kommer in ljusare pärlor med nästa års modeller... Men jag älskar den! Satt så himla bra, förutom att den behöver sys in vid bysten och sys upp framtill så jag inte snubblar .
Vilken fin klänning! Å nej snubbla vill man värkligen inte... Blir nog endel fix innan man är klar med alla kläder å så. När kommer den nya modellen in? Själv tycker jag de är fint att man ser pärlorna.
Hur går det för er andra då? Något nytt i planeringen?
Är så nyfiken..
De nya kommer in mellan nov-jan ungefär :).
Nu på fredag ska vi äntligen besöka två av de ställen vi spanat in där vi vill hålla vårt bröllop. Är nyfikna på ett tredje också men de har inte svarat än, men hoppas vi kan kika på det också veckan efter. Men i övrigt ska vi försöka ta semester från bröllopstankarna, det har varit så himla mycket stress på sista tiden. Nu ska vi bara titta på ställena, njuta av semestern och sen får vi fundera på vilken lokal vi ska ta!
Oslomyran, när åker ni ner till Prag?
Nästan planerat allting klar. Det enda vi inte är klara med är vart vi ska ha våran middag.
Ska beställa hem våra inbjudningskort nästa vecka . Vad ska ni andra ha för blommor i er bukett???
fia1982: Oj redan klara, imponerande! Jag har tänkt ha lila skor så der får bli något lila, funderar på lila kallor. Måste dock bestämma mig snart.. Vad vill du ha för blommor?
FruW: Spännande, vil ha uppdatteringe sen Vi åker nästa vecka, sitter nu och funderar på blommor och mat. Längtra till prov ätningen
Drömmer: tänkte du vänta till den kommer in?
jag och min blivande skall gifta oss i maj 2013... skall boka vigseln i dag
fia1982: Oj redan klara, imponerande! Jag har tänkt ha lila skor så der får bli något lila, funderar på lila kallor. Måste dock bestämma mig snart.. Vad vill du ha för blommor?
FruW: Spännande, vil ha uppdatteringe sen Vi åker nästa vecka, sitter nu och funderar på blommor och mat. Längtra till prov ätningen
Drömmer: tänkte du vänta till den kommer in?