Inlägg från: leula |Visa alla inlägg
  • leula

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Mina vänner har varit så knäpptysta om en hippa så jag tror inte den blir av.. Är begränsat med helger kvar och vissa av dem är bokade på andra saker... Sambon blir strax kidnappad så jag vet att det inte är idag..

• leula

Så roligt att läsa om alla hippor.. Vill ha en jag med! Alla vänner tiger som muren så antingen har de glömt eller är jäkligt bra på att hålla masken

• leula

Verkar vara bra hippor Trist med hon som avbokade i sista sekund, jag skulle bli arg...... . . Den dör fotosidan ska kollas upp, verkar intressant! Idag har jag bockat av massor på "attgöra" listan. Typ lämna in hindersprövning, köpa kostym till mannen, provat näbbklänningarna som farmor syr. Jättekul, men jag är helt slut. Glad att jag tagit semester hela veckan som bröllopet är på. Det kommer behövas.

• leula

Oh just. Kollade brudbukett med! Blev inspirerad av pratet igår :)

• leula

Hur länge har ni varit ett par innan ni gifter er? Vi har hängt ihop i strax över 8 år, två barn (5&6 år) Trodde aldrig han skulle fria men så på en barnfri kryssning förra våren gick han ner på knä

• leula

sommaren13 skrev 2013-07-16 19:34:54 följande:Idag så har jag roat mig med att skriva ut alla vigselprogram och vikit dom, så nu har man bockat av en sak till. Festhäftena skriver vi ut straxt innan bröllopet utifall det är nån som blir sjuk i sista stund.Har suttit och försökt hitta alkohol, men det var lättare sagt än gjort, vi vill ju gärna ha bag in box viner...men men det är ju en månad kvar, så det löser sig nog Börjar kännas lite pirrigt nu....hur går det för er andra 17 augusti-par? NU sitter jag vid endator och kan citera! ( Lycka)jo nu börjar nervernadrömde häromdagen att 1) glömt raka benen    2) glömt köpa underkläder3) cateringfiraman hade fått näringsföbudoch det var två timmar kvar till vigseln!!! *panik*men när jag inte drömmer rullar det på rätt bra. fått massa gjort sista dagarna.          

• leula

men det där med radbyte var visst inte min dator heller så bra på... Sorry  

• leula

är lite kär i min klänning =)sååå roligt att pröva klänningen =)

• leula

1337Lise skrev 2013-07-16 22:20:07 följande: leula skrev 2013-07-16 22:01:13 följande: jo nu börjar nervernadrömde häromdagen att 1) glömt raka benen    2) glömt köpa underkläder3) cateringfiraman hade fått näringsföbudoch det var två timmar kvar till vigseln!!! *panik* Jag har drömt liknande! Drömde att jag gick ned för altargången och insåg att jag inte rakat benen och inte heller hade några nylonstrumpbyxor att dölja det med. Sedan har jag drömt att det är fredagen innan bröllopet ett flertal gånger, och då är jag längtansfull men stressad över allt som inte är gjort.skönt att man vaknar, men liiiiite roligt att vara nervös =)

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!