Hade min möhippa igår.
Trodde att jag och sambon skulle åka och hämta våra barn som varit i Värmland hos mina föräldrar denna veckan.
Sitter i godan ro några mil i bilen, tänkte inte nämnvärt på att han insisterat på att köra...
Så svänger han av och lämnar av mig på boda borg (vi åker förbi där på vägen till mina föräldrar)
Där utanför står mina vänner och min äldsta vän som bor i norge och som jag sällan hinner se nuförtiden. Var nog tre år sedan sist...
Sen väntade en heldag med utmaningar och fika, öl och en jäkla massa armgång :)
Sedan iväg, duscha och hem till min syster.
Där vankades pastasallad och en rad olika flaskor bubbel (en smakade proviva jordgubb) som vi åt ute i ett slags lusthus
Sedan in och det var ansiktsmasker, nagellack, smink och allsköns dricka och snacks. Och en MASSA tjejsnack!
Sedan in i en taxi och iväg till en av mina favoritrestauranger (eastwest) där det var mer bubbel, öl och en helt fantastisk sushi!
Jag åkte hemmifrån vid 9 och vips var det mitt i natten.
Jättebra dag utan något skämma ut.. Hade en tiara och ett band med "bruden" på. De andra hade likadana band med "möhippa" på
Men när barnen kom in 05:15 och väckte mej var jag inte helt pigg och glad
Hoppas få läsa om era dagar snart med, en annan ligger ju på soffan, aningen sleten
Perfekt att läsa på plattan om era bröllop/fester eller bara nojjor