Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
så fiiin klänningVi ska ha Depeche mode, somebody som ingångslåt och Anneke K s cover på blowers daugthersom "vals"
så fiiin klänningVi ska ha Depeche mode, somebody som ingångslåt och Anneke K s cover på blowers daugthersom "vals"
Gummenuttan skrev 2013-07-17 23:12:00 följande:Vi funderade på Somebody som ingång men valde sen att solisten sjunger den när vi står tillsammans vid altaret jag vill natt solisten ska sjunga värmlandsvisan =) är utflyttad värmlänning ( bor numer i Örebro)och " nu grönskar det"
gummesnuttan =)var och när är ert bröllop?
=) härligt med ett gäng örebroare =)utanför som i ? jag är inte född här, men bott i stan sedan 99,så jag gnäller som en riktig närking numer.
1337Lise. Fråga henne varför hon säger som hon gör. Be henne sluta. Oroar du dej för fortsättningen på jobbet, fråga chefen hur det ser ut för dig, du får ju LASdagar för varje dag du ersätter en ordinarie och vid visst antal dagar får man automatiskt en fast tjänst (en LAS2000 tjänst) ---------------- -------------------------------------------------------- ------___________________ Jag bor i Lundby i Örebro, ligger ung vid eurostop. Vi ska ha vår vigsel och fest i orangeriet i hjälmarsberg, precis id vattnet . Såååå fint
Här är en länk till youtube och en film sambon tog i våras på stället vi ska vara. Tänk er detta i sommargrönska , specielt pergulan, där ska vigseln vara...
Jag är gärna med på listan men paddan fixar inte radbyte. 10 aug örebro :)
Längtansfull, tack
Gummesnuttan. Näe, borgeligt och vigseln vid hjälmarbergs herrgård, oreangeriet där. Så himla fina pyssel, hår och allt. Och bra tips med lunch, ska se över tidsplaneringen
Härlig bukett och frisyrer!
Och avundsjuk på hippan
Själv har jag precis börjat jobba efter semestern, snacka om att ha mos i hjärnan...