Aug 2013 skrev 2013-02-03 20:46:09 följande:
Det är jätte svårt det där hur man ska göra och som sagt man vill inte tvinga någon utan dom har all rätt att tacka nej om dom känner att dom inte vågar/vill så själklart godtog vi det.
Men det är ju jätte konstigt när den man redan har en bild utav hur de kommer att bli tackar Nej.
Vi funderade massor hela förmiddagen tills jag ringde en utav mina bästa kompisar och frågade henne.
Även hon vill fundera men dom kom sen på middag nu ikväll och hon tackade efter mycket prat om vad vi förväntade oss osv JA! Gud så skönt. Nu kan vi äntligen skicka ut våra inbjudningar med all info och samtidigt då berätta för alla att vi ska gifta oss då ingen fått veta något än. Våra föräldrar kommer nog att ringa oss fort som sjutton då deras inbjudningar dyker upp i brevlådan i veckan men någon lite arg kommentar om att dom inte fått veta något förens nu ;)
Men jag menar efter 6 års förlovning och många många tjatiga frågor om när det blir så är det äntligen dax!
Vi kikade på ringar idag. Jag har hela tiden varit inne på guld medans sambon har försökt få in mig på titan spåret men nää dom känns så simpla.
Vi gick en på en guldsmedesbutik i västerås och hittade en ring som vi verkligen fastnade för och denna var i titan. Jag tar diamanter i min troligtvis 5st som det var i den jag provade i butiken men man får den ju precis så som man vill ha den.
Den är som delad imitten så det ser ut som två ringar så då tar jag av min flrlovningsrig och har bara en jag med.
Vet dock inte hur man lägger upp bilder så jag kan inte visa er hur den ser ut :/
Att priset för båda ringarna blir mindre än vad bara min i guld skulle kosta gör ju inte saken sämre direkt! ;)
Vi har förlovningsringar i Titan, precis som du var jag lite "anti" , INNAN jag såg dem, då blev det bara RÄTT
Stilrena och snygga är ordet! Tycker inte alls att de ser simpelt ut. MEN hittar ingen vigselring som jag tycker matchar riktigt. Får jag fråga vad den du valt heter?