Vad vill ni ha?
Det här med tävlingar är ju kul och trevligt!
Vilka typer av tävlingar gillar just du?
Vad vill du ha mer av och vad gillar du inte alls?
Lite brainstorming!
Kom med era idéer!
Det här med tävlingar är ju kul och trevligt!
Vilka typer av tävlingar gillar just du?
Vad vill du ha mer av och vad gillar du inte alls?
Lite brainstorming!
Kom med era idéer!
Jag tycker att fototävlingarna är riktigt roliga så länge det inte är "fota en person" utan som det varit på sista tiden mer allmänt ämne som "höst", "röd" osv...
Jag tycker att "gissa bilden tävlingarna" är roliga. Men fototävlinar är också kul. En till två i veckan är lagom.
Chicita har ju massor av bra förslag, jag har ingenting att tillägga!
Fototävlingar som inte måste föreställa en person är bra, jag är knappast ensam om att vilja hålla på anonymiteten. Men även förslagen om att hitta på texter utifrån vissa förutsättningar är bra - en inbjudan till en konstig fest, tackkort till någon som gjort något mycket märkligt, kortnoveller... och snart blir det ju aktuellt med julklappsrim. Bröllopsskräckhistorier till Halloween kanske?
Personligen avstår jag gärna från priser som är helt kopplade till bröllop eftersom jag redan är gift (men tar gärna äran och ger bort vinsten till någon annan ), men det är ju alltid bra att försöka tänka på priser som kan passa andra än blivande brudar - blivande brudgummar t.ex. Och oss överliggare som hänger kvar långt efter att vi gift oss.
Oooops, jag hade visst en del att tillägga ändå!!!
Snälla ha blivande brudgummar som pris, för oss som känner att det är dags att byta ! Syftningsfel är härliga
Håller med Aniara4 att priser ska kunna kopplas till t.ex. brudgummen, redan gifta osv... Inte bara "så här bakar du dina rosa fluffbakelser till myskvällen med dina tjejkompisar" ;)
Snälla ha blivande brudgummar som pris, för oss som känner att det är dags att byta ! Syftningsfel är härliga