Orientaliskt bröllop
Mustikka, hahaha!! Jag är glad att jag kunde tillföra lite skratt. Jag skratta själv åt mitt inlägg när jag läste den i efterhand... haha om ni hade sett hur jag drämde på tangenterna emellanåt
Men iaf, nu är jag lugnare. Måste dock ordna detta på något smidigt sätt alltså...
Tror absolut att en månad är tillräckligt med tid för placeringen! Vi har inte ens skickat ut våra kort än (har inte ens beställt dem!!!!), men jag tänker att man vet ju på ett ungefär vilka som är "givna" på bröllopet och de kan man ju redan "placera"... sen tar man resten när man fått in allas osande.
Ang barn... Ja, som Kitkät sa, det har varit ett diskussionsämne tidigare... Vi kommer ha barn, men skriva barnfritt Jag vill ju ha vissa barn där, mina småkusiner och kusinbarn (och dem tillsammans är typ 10-15 pers, beroende på vilken ålder jag räknar från), men andras barn än så är jag inte så intresserad av på vårt bröllop just. Min fästmans sida har kanske 5 barn MAX.
Men ja, hur man egentligen ska tänka där...med plats, mat osv... För vår del kommer de ju betalas för på samma sätt som vuxna. Men jag har själv tänkt tanken att det är lite surt att en massa barn för det första ska uppta plats som en vuxen (som vi vill ha på bröllopet) kunde fått (men som vi kanske valt bort pga "platsbrist"). Därför beslutade jag mig för att skriva barnfritt, för annars hade vi haft dagis och vi hade fått betala för barn vi inte ens vill ha där eller har relation till.
Hur tänker du/ni? Vad säger dina föräldrar?
Pagnie,
Vad skönt att ni fått in de flestas svar! Och bra att du sysselsätter dig Det är söndag närsom
Hur många är det förresten från Iran som eventuellt kommer?
Imorgon ska jag till Kosta Boda Art & Spa Hotell med några kollegor. Ska bli så otroligt skönt!! HAr aldrig varit där tidigare men det sägs vara helt magnifikt. Så det ska bli kul. Ska passa på göra pedikyr och eventuellt någon ansiktsbehandling och nästa vecka så får jag äntligen mina ringar!!!! De har kommit nu från USA och är just nu hos svärmor och svärfar, så när vi åker dit så får jag dem )) Så späääänd!!!!
Ha en trevlig helg tjejer