Goli; Ja, det hoppas jag med! Dock verkar det som att de vi tyckte om inte finns tillräckligt många på lager... fanns typ 20...vi behöver ju minst 150 st :-/ men de sa att de skulle kunna beställa hem fler till juni månad. Väntar dock på bekräftelse att de faktiskt kan garantera juni månad. Vill skicka ut våra kort i juli.
Ang. clips så är det som Kitkät säger. De som inte vill att man använder clips säger så för att de inte orkar jobba med det. Vissa påstår dock att det inte går att göra bra uppsättningar med clips, men som tur är har jag massor av frisörer i släkten (syrian som man är ju haha!) och alla har varit eniga i att det ABSOLUT går och att det snarare är frisören som i så fall inte är kompetent nog typ... (eller vill tjäna en extra hacka genom att rekommendera hårförlängning som de sätter i och därmed kan ta någon tusing extra, vilket de så klart ska om de gör en hårförlängning). Hon jag ska till (samma som Pagnie) sa att vilket som går bra...
Kitkät, visst var dem fina?! När jag kollade via Calligraphen så skulle våra kort i slutändan också gått på typ 35 kr styck eller något, med text, inlaga osv... Vet ju inte alls hur mkt dessa kommer kosta i slutändan, men med tanke på att det inte "går" att ha i en inlaga så blir det ju ingen kostnad där utan det blir väl en extra kostnad i att vi väljer foliering av texten och montering av dem plus att vi vill ha engelsk text också. Tror inte att det blir uppemot 30-40 kr dock. Men oavsett så får det va. Vi båda tyckte om korten och hoppas de är lika fina i verkligheten... Uppdatering följer haha...
Minns att du visat era kort innan, dem var jättefina!! Verkligen värda varenda krona!
Alltså till något helt annat, men visst får man lov att bli SJUKT irriterad när ens bröllopsfixare inte hör av sig!!!!! Ok, det har bara gått sen kl 11 idag men ändå! Han brukar vara så snabb med att svara, men de senaste två gångerna jag smsat så har han inte svarat på dem förrän jag ringt veckan därpå typ. Brukar tycka att det är lättare med sms när man bara vill stämma av något snabbt, med tanke på att jag ofta sitter i möten på jobb och inte har tid att hamna i ett samtal som kanske drar ut på tiden osv... Aja, ringer honom i dagarna om han inte svarar imorgon eller nåt! Däremot är lokalen färdig och min kusin var där på premiärkvällen och tyckte lokalen blivit sjukt fin! Känns bra
Ska ringa dekoratören imorgon och bestämma tid med honom. Den 25 maj ska jag prova min klänning igen, med mamma...så hon får se den för första gången (förutom på foto)
Och mina ringar är påväg från USA!
Annars så händer inte så himla mkt på bröllopsfronten just nu