Pagnie
det blev riktigt bra!! Jättefint! Hur känns det? Känns det märkligt? I hårbotten?
Vill också ha sånt svall!! haha... men med clips
Jättefint ställe för fotografering också! Måste också börja kolla efter det...
Mustikka
Pachelbel Canon in D är jättefin! Dock tycker jag personligen inte att den passar som utgångsmusik. För mig så känns den superrätt som ingångsmusik, då jag får en känsla av tidlöshet, harmoni plus en och annan glädjetår (haha!) men som utgångsmusik känns den inte bra, då känns den helt plötsligt lite mer sorgsen på något sätt. Men det är ju min känsla. Vi kör på Mandelssohn som utgång... den känns mer "nu är vi gifta!!", för mig
Vi är ganska beredda på att ringa upp folk men jag är rätt säker på att de flesta faktiskt kommer höra av sig. Utom de äldre, och vi har inte bjudit många äldre. De flesta jag bjudit från min sida t ex är folk jag regelbundet träffar, där de flesta ordnat bröllop inom de senaste åren själva och vet just dessa grejjer med OSA osv... Men visst, sen kan folk glömma datumet för det. Alla lever ju sina liv och ringer man inte direkt så är det lätt hänt att glömma just OSA datumet eftersom man främst lägger datumet för bröllopet på minnet. Men vi får se...det ska bli intressant att se haha... Jag är mer spänd inför att se hur stort bortfallet blir (för något bortfall kommer det definitivt bli!).
Funderar nu på att ändra OSA datum till mitten på september...vad tror ni tjejer? Troligtvis skickas korten ut slutet på månaden (behöver egentligen bara godkänna korrekturen nu...det såg riktigt bra ut!), då har dem augusti och halva september på sig... 1,5 månad borde räcka egentligen tycker jag, eftersom de flesta inbjudna vet om bröllop och datum/plats redan.
Eller? Kanske lika bra bara låta det vara 29 sept. det spelar ingen större roll egentligen för mig ju eller för planeringen... fö
rvirrad.com haha