kitkät skrev 2013-03-14 00:13:11 följande:
Det har jag också tänkt på, speciellt dom senaste dagarna... Det känns verkligen som vi kommit varann nära över nätet :)
Men vi behåller kontakten! Jag som avskyr avslut kommer säkerligen läsa vår tråd flera gånger om och fälla några tårar över den tid som vi delat ihop här på tråden! Det kommer också bli kul att läsa tråden när allt är över, bara för att läsa hur allt gick till när vi planerade tillsammans, vad vi pratade om, våra dilemmor och hur det löste sig till slut etc.
Kitkät, det hoppas jag verkligen att vi gör! Och det är så himla roligt att ha lärt känna dig och Pagnie här, och nu Mustikka också, och tänka sig att det hela började med en fråga om en bröllopslokal!
Er tänker jag inte släppa ur siktet, så det så! Ganska roligt att vi lärt känna varandra på nätet för om vi hade träffats in real först så hade vi inte haft tillfället att komma varandra så nära, tror jag iaf. Så det finns positiva saker med internet oxå! Och efter bröllopet ska vi fortsätta hålla kontakten, så får ni komma upp till Sollefteå och hälsa på mig och lära mig att åka skidor, hahaha! Och så ska vi snacka om att starta upp vårt företag!