goli skrev 2013-03-14 19:15:12 följande:
Kitkät, det hoppas jag verkligen att vi gör! Och det är så himla roligt att ha lärt känna dig och Pagnie här, och nu Mustikka också, och tänka sig att det hela började med en fråga om en bröllopslokal!
Er tänker jag inte släppa ur siktet, så det så! Ganska roligt att vi lärt känna varandra på nätet för om vi hade träffats in real först så hade vi inte haft tillfället att komma varandra så nära, tror jag iaf. Så det finns positiva saker med internet oxå! Och efter bröllopet ska vi fortsätta hålla kontakten, så får ni komma upp till Sollefteå och hälsa på mig och lära mig att åka skidor, hahaha! Och så ska vi snacka om att starta upp vårt företag!
Ni tjejer är så himla mysiga, kan bara tänka mig hur värmhjärtade och trevliga ni är in real life. Vi gifter oss och kommer vara fruar, tror inte frågorna slutar här, vi bli fruar och har en massa annat att planera och få råd om.
Goli Pagnie och Kitkät som jag sa innan, jag hade varit en virre höna utan er. Inte ens mina tärnor har stått ut med mig och det är ju dem som ska hjälpa en i vägen, man kan säga att ni har blivit mina virtuella tärnor och jag verkligen längtar efter att få höra om er vackra bröllopsdag, kommer helt säkert tänka på er och le under min dag =)
Kitkät
Wooooho jag håller alla tummar och tår för att du ska få den såld, vad glad jag blev nu och tror faktist att den kommer säljas, den är väldigt fin och du har den för ett riktigt bra pris. Min klänning är "nästan" såld hade några intressenter men de backa för dem hade för långt att åka till södertälje, en del bluffare som vill få klänningen skickat till nigeria lr usa också, dem ska man passa sig för dem jäklarna. Men en kvinna i Finland ville köpa den in till sin butik faktiskt, skulle få pengar om hon fick den såld. Så hon höjer priset en del och ger mig vad jag begärde för den =) Åker och hämtar den under påskhelgen.