kitkät skrev 2013-03-18 10:03:23 följande:
Mustikka,
Har du lyckats fatta något beslut om tiaran ännu? Jag tycker att den är fin, men jag skulle nog vilja ha något mer diskret faktiskt. Men det är min personliga smak... Och så tänker jag att du ska väl ha en ganska stor klänning med blingbling? Då kanske det blir för mycket med en så stor tiara, då passar det nog bättre med något mer diskret! Det tycker jag! Den är väldigt fin, men jag skulle föredra den i mindre format! :)
Pagnie,
Vad duktig du är! Får jag fråga hur ni gör med OSA? Vilket datum har ni satt för OSA? Och har ni angett era mobilnummer eller mejladress (det verkar bli vanligare att ange mejladress nuförtiden)?
Ska inte köpa den, är alldeles för osäker och tycker som du säger att den kan bli för mycket, min klänning är redan ganska blingig så vill ha något mindre. Något romantiskt och lite prinsessigt är vad jag letar efter. Får väl betala lite mer och prova den än att köpa en som man sen inte alls vill ha. Smyckar mig hellre med ett par örhängen eller liknande =)
Pagnie
Hahah vilken tiara, snacka om bigger is better för hennes del. Hon var perfekt tills hon satte den där grejen på huvudet faktiskt.