goli skrev 2013-03-24 18:27:34 följande:
Pagnie, vad kul! Hahaha, tänk hur saker o ting kan bli, från att vela till om ni ska gå på kursen till att ni kanske ska delta i en tävling! Ni kommer äga! Jag har säkert frågat detta innan men vi har hållit på så länge i den här tråden att snart får vi ta allt från början igen o presentera oss för varandra, hahaha! Vet vad Kitkät o Mustikka har på menyn men Pagnie, har ni bestämt er meny än? Och vem är det som ska fixa er sofreh? I slutändan är det alltid ni som bestämmer om ni vill fixa själv eller inte oavsett vad de säger. Men skulle inte du fixa prylarna till sofreh själv? Eller har jag rört ihop det? Det där med namn är jättesvårt, tycker jag. Tog ett tag för mig men till slut bestämde jag mig för att behålla mitt eget efternamn.
haha ja ibland blir det ju så. och nu har jag bestämt mig för vad det gäller barn också. Efter igår har jag insett hur skört livet är och att man inte ska ta det för givet då en som vi känner lite på avstånd är döende så bestämde jag mig att vi kan inte skjuta fram saker för att få det perfekt osv utan man ska leva här och nu och inte låta viktiga saker vänta till framtiden om man kan nu. Jag menar vi kan ju dö i morgon liksom. Så om 24 dagar så sätter bebisverkstaden igång och fungerar det så gör det och då är vi lyckliga men gör det inte de så får vi mer tid bara vi två och mer tid till att spara pengar. Så måste sluta oroa mig för allt och nu har jag bestämt att det är exakt det jag ska göra.
Och vad det gäller mat så är det ju persisk buffe med lite av varje på. har menyn här hemma någon stans.
jo jag tänkte fixa den själv men markus tyckte det var bättre om någon kunde fixa den åt oss och det håller jag ju med om men då ska jag ha det som jag vill och som det ser ut nu så verkar inte denna person kunna fixa det så då får vi göra det själv.
ja efternamnet blir ju hans hur jag än vrider och vänder på det men det är mellannamnet som är frågan. men det löser sig.