kitkät skrev 2013-03-27 21:51:31 följande:
Oj, vilket långt inlägg Pagnie! Tack för dina komplimanger. Jag försöker alltid göra mitt bästa för att hjälpa er i era dilemmor och jag gillar att ge nya perspektiv, inte bara säga "seså, allt kommer bli bra ska du se", för det hjälper sällan någon! Märker man att jag är beteendevetare? :)
Vad skönt för dig & R att ni kommit underfund med hur ni ska göra gällande barnfrågan och vad härligt att du känner dig tillfreds med det!
Och lyckos er som ska få tillbaka så mycket på skatten. Förra året fick jag 16,000 kr men i år får jag bara 3000! Min fästman får betala tillbaka 250 kr. Så vi får inte något större tillskott i bröllopskassan, tyvärr!
Jag träffas gärna över en fika under sommaren!
haha ja jag vet. det flöt bara på där. :P
japp det märks att du är beteendevetare.
ja det känns jätteskönt men jag kommer antagligen ändra mig 30 gånger till innan juni så ni får stå ut med mig ändå. ;) men just nu fokuserar jag på bröllopet och på lägenheten. har kommit in i en riktig pysslarperiod så det får skingra mina tankar lite känner jag. :D
planerar vad vi ska köpa nästa månad redan nu. haha. men efter bröllopet då jävlar är det en ny soffa som gäller. den vi har nu är nersutten gammal ikea soffa så den ska bytas ut.
R's mormor kommer dessutom ge oss en 6 meter stor persisk matta i bröllopspresent så jag kommer gå på moln efter det. blir mycket vitt och sen persiska mattor. kan nog inte bli bättre tror jag.
ja vi har tur. fick tillbaka lika mycket förra året så det känns jättebra. alla tillskott är bra känner jag just nu.
låter ju strålande. :D vi åker till dalarna i slutet på juni innan bröllopet men innan det ska vi väl kunna få ihop en träff? alla ni har ju ansikten på oss men inte jag på er. Okej jag vet hur Goli ser ut men inte ni andra. Dags för det tycker jag. just nu har man bara fantasibilder.