Orientaliskt bröllop
Våren2013,Vad trist att du har fått den uppfattningen om denna tråd. Och jag kan nog tala för goli också när jag säger att ingen av oss menade att vara otrevlig mot dig, men när du skrev att du inte vill dela med dig information av ert bröllop så missuppfattade vi nog dig.
Nu förstår jag varför du inte vill dela med dig information om bröllopet och jag förstår helt och hållet! Vi kan väl säga att vi fick en dålig start bara och gå vidare? Jag hoppas att du vill hänga kvar med oss.
Och som sagt, det har tillkommit många nya medlemmar här på tråden som skriver ibland och varken jag, goli eller Pagnie som också lärde känna varandra här på BT har stött ut någon annan medlem som skrivit i tråden! Även om vi har funnits med i tråden sedan start, så betyder det inte att vi inte välkomnar andra medlemmar att dela med sig av sina erfarenheter, tips och råd!
Vad gäller diskussionen mellan dig och Pagnie, som jag också har varit aktiv i så håller jag med dig om att var och en har rätt att skriva sina erfarenheter och upplevelser på forumet, men samtidigt så kan vi inte säga att Pagnie har fel åsikt som tror att det han skriver är lögn... Även om jag inte har någon anledning att tro att han skulle ljuga, men om Pagnie tror det så gör inte det mig något!
Och jag vill inte trampa någon på tårna, men jag tror att när något negativt berör en personligen så intar man ofta en försvarsställning. Och eftersom kritiken mot Olles krog är personlig för Pagnie då hon och hennes fästman ska hålla sin bröllopsfest där, så förstår jag om hon hemskt gärna vill tro att personen ifråga som kritiserar Olles krog ljuger. Men vad hon, du eller jag tror är inte viktigt tycker jag. Var och en får tro och tycka vad dom vill!