Nu har jag haft ytterligare kontakt med "konditoriet" som ska baka vår cupcakes-tårta och eftersom vi ska ha en ros-tårta, så vill jag matcha våra cupcakes, så jag frågade om vi kunde få våra cupcakes med glasyr formad som en ros, såhär, och det kan dom ordna fick jag till svar:
Och såhär ser en ros-tårta ut, denna ska vara överst på tårtställningen och sedan massor med ros-cupcakes:
Vad tycker ni? Visst blir det snyggt? Jag älskar utseendet på cupcakesen när glasyren är formad som en ros! Det ser lite lyxigare ut och passar mer till ett bröllop än vanliga cupcakes tycker jag. Nu känns det skönt att ha kommit underfynd med exakt hur tårtan ska se ut! :)
Pagnie,
Vilken lista! Tack. Jag ska också dela med mig av min när jag satt igång med den! Men jag gissar på att våra listor kommer bli ganska snarlika kanske! Vad ska ni med en projektor till? Ska ni ha bildspel under middagen?
Jag har också funderat lite på att visa något fint/skojigt under bröllopsfesten...
Goli,
Precis som Pagnie skrev, det ska nog inte vara så svårt att hitta en fin vit klänning, snart kommer det ju ut massor med vita klänningar till studenten! Men titta på Nelly är mitt tips!