goli,
Tro mig, vi har alla varit med om sådana svackor - speciellt jag. Oroa dig inte, det går över och det är just under svackorna som man samlar energi och ny kraft att ta tag i saker kring bröllopsplanerandet! Vi planerar en så stor dag i våra liv, kanske den största dagen vi nånsin kommer uppleva och då är det inte konstigt att man grips av panikkänslor, ångest och hopplöshet ibland!
Vad gäller din klänning så tror jag faktiskt att anledningen till att du känner dig "trött" på den är för att ända sedan du köpte den så har det varit något att fixa - pärlor & kristaller, ärmar etc. Klänningen har hela tiden varit "i ditt ansikte", om du förstår vad jag menar! Men jag tror att så fort den är färdigfixad och du får lägga undan den i garderoben så kommer den kännas lika vacker som första gången du såg den, när du tar fram den på bröllopsdagen! Även om klänningen nu är hos din mor och du inte ser den varje dag, men eftersom det hela tiden ska fixas och trixas med den så är du är nog trött på det, och inte på just klänningen! Kan det stämma? Eller, vad är det som gör dig osäker på klänningen nu? Om du tänker på själva klänningen i sig och inte fixandet kring den!
Har du försökt att skicka ett sms till Danny? Skriv att ni är på besök i Sverige och gärna vill boka ett möte eftersom ni inte har tid att göra det längre fram! Jag blir så trött på dessa människor!
Jag vet inte riktigt hur jag ska uppfatta behandlingen som vi fått från Panorama, vi har ju inte ens hörts någon gång sedan vi betalade fakturan (handpenningen). Jag mejade dom för över en månad sen och hade en fråga angående Oscarsfoto, och jag väntar fortfarande på svar! Det gör mig lagom irriterad kan jag ju lova!
Det som irriterar mig är att dom inte verkar ta brudparen på allvar, för dom är vi en i mängden av alla brudpar som väljer att ha sina bröllopsfester hos dom, medan för oss är det vår livs viktigaste dag. Och dom bemöter inte det så. Men jag ska inte uttala mig för mycket, när vi har varit där och pratat med dom så är dom jättebra, men det är just kontakten som inte riktigt fungerar! Jag tycker t ex att dom åtminstone borde ha bekräftat att dom fått in handpenningen. Tänk nu om dom inte fått in handpenningen som vi betalade i okt, och att dom strykit oss medan vi fortfarande planerar för det datumet? Haha.