Tack, tjejer! Hahaha, ja visst e det kul att fixa o pyssla med saker som rör ens hem! Det blev en 3a på 73 kvm. vi har inte varit på visning utan fick se fotografier på lägenheten o den såg välskött o fräsch ut. Och väldigt ljust! Det ligger på BV så vi har en egen uteplats oxå med plats för trädgårdsmöbler och en grillplats, så mycket mer än vad vi förväntade oss. Badrummet var tyvärr ganska litet men helt seriöst, efter att ha delat toa och dusch med 15 andra pers de senaste åren så skulle jag kunna bo i det nya badrummet! Vet inte hur jag ska förklara hur jag känner inför det förutom att skriva att det ska bli SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT, hahaha! När jag ringde o frågade snubben som har hand om lägenheten om det låg centralt så blev svaret: det är sollefteå. allt ligger centralt. Hahaha!
Hahaha, Pagnie, du e så rolig! New england o shabby chic? Ingen aning! Vet inte ens vad det betyder! Vet bara att vi kommer uppgradera från post-2avärldskrig-polen och shabby disgusting till Ikea, hahaha! Lovar att berätta för er vad vi bestämmer sen. Lite svårt också iom att vi inte har varit där att bestämma inredning men det är nog sådant som kommer allteftersom. Det enda jag vet är att jag hoppas ha det mesta klart innan julen i år för då planerar vi att ha våra familjer hos oss. Så vi har, som tur är, lite tid fram tills dess! Längtar!
Mycket bra fråga ang klänningen. Funderade faktikst oxå på det och jag har inte bestämt mig än. Å ena sidan så kommer man ju aldrig använda den igen. Men å andra sidan så är det väldigt fint minne att ha kvar och t ex kunne visa upp för sina barn en dag. Och man kanske kan använda tyget eller materialet till att sy något annat av det, något till barnen i framtiden?
Kitkät, tycker det låter som en smart idé, att börja med en hyresrätt om ni är osäkra på om ni vill stanna. Hoppas ni hittar något riktigt bra!